21 października br. liczba klientów szerokopasmowego dostępu do internetu Grupy Netia osiągnęła 500 tysięcy! Netia konsekwentnie realizuje strategię, która zakłada bycie najczęściej wybieranym dostawcą usług szerokopasmowego dostępu do internetu w Polsce.
Posiadając już ponad pół miliona klientów szybkiego internetu, Netia umocniła się również na pozycji lidera wśród alternatywnych dostawców.
– W ciągu zaledwie półtora roku udało się nam podwoić liczbę klientów szerokopasmowego dostępu do internetu i wyraźnie poprawić wyniki finansowe. Jestem pewien, że dalsza konsekwentna realizacja strategii zapewni nam osiągnięcie wszystkich ambitnych celów, w tym pozyskanie do 2012 roku okrągłego miliona dostępów szerokopasmowych – powiedział Mirosław Godlewski, Prezes zarządu Netii.
Na początku 2007 roku, gdy ogłaszano nową strategię spółki, Netia miała niespełna 60 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu i ok. 1,5 proc. udział w rynku. Obecnie udział Netii w rynku szerokopasmowego dostępu do Internetu wynosi blisko 9 proc. Ogłoszenie wyników za trzeci kwartał br. nastąpi 5 listopada 2009 r.