Netia – jako pierwszy duży operator telekomunikacyjny w Polsce – uruchomiła stronę internetową w wersji dla urządzeń mobilnych, które stanowią coraz większy odsetek użytkowników strony internetowej operatora. Uruchomienie wersji mobilnej strony internetowej Netii to odpowiedź na szybko rosnącą liczbę wizyt użytkowników smartfonów na stronie www.netia.pl. W ciągu ostatnich dwóch lat liczba zapytań o Netię w wyszukiwarce Google wzrosła pięciokrotnie.
Obecnie codziennie Netia odnotowuje około tysiąca wizyt z urządzeń mobilnych. W ciągu ostatnich 6 miesięcy stronę www Netii odwiedziło ponad 100 tysięcy unikalnych użytkowników mobilnych.
– Co zaskakujące w obliczu gwałtownie rosnącej popularności smartfonów (wg. badań, już co trzeci Polak ma tego typu urządzenie), profesjonalnych wersji mobilnych swoich stron internetowych nie ma żaden z dużych operatorów komórkowych, ani dostawców Internetu – powiedział Grzegorz Esz, dyrektor ds. komercyjnych, członek zarządu Netii – Udostępniając swój serwis mobilny, Netia po raz kolejny udowadnia, że dostrzega nowe trendy i reagując na nie, wyznacza nowe standardy w zakresie prezentacji swoich rozwiązań i kanałów sprzedaży – dodał Grzegorz Esz.
Mobilna wersja serwisu internetowego Netii (dostępna pod adresem m.netia.pl), prezentuje najpopularniejsze i najważniejsze informacje na temat Netii i jej oferty. W serwisie m.netia.pl można zapoznać się z ofertą Netii (Telewizja, Internet, Telefon) zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm.
W sekcji „Pomoc” można znaleźć odpowiedzi na kilkadziesiąt najczęściej zadawanych pytań, dotyczących usług i produktów Netii (Telewizja, Internet, Telefon). W serwisie prezentowane są również dane kontaktowe, z możliwością bezpośredniego wybrania numeru telefonu oraz podstawowe informacje na temat samej Netii.