Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Już dziś (30 sierpnia) startuje nowa telewizyjna kampania reklamowa Netii, w której operator eksponuje atrakcyjność zakupu pakietu światłowodowego dostępu do internetu, TV (pakiet S 4K z 82 kanałami) i serwisu Max. Przy zakupie powyższego pakietu (cena od 4. miesiąca, to 80 zł/miesiąc) dostęp do internetu do 300 Mb/s kosztuje zaledwie 25 zł miesięcznie.
W kampanii wykorzystywana jest platforma komunikacyjna oparta o postać Netii – bogini internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska.
– W ciągu roku od premiery nowej platformy komunikacyjnej potwierdziły się nasze przeczucia, wsparte wynikami badań konsumenckich, które wskazywały, że koncept kreatywny i Katarzyna Kwiatkowska jako ambasadorka marki, to strzał w dziesiątkę, Konsumenci bardzo ciepło przyjmują polecane przez boginię Netię rozwiązania w zakresie nieziemskiej rozrywki, np. w pakietach z Disney+, czy Max. – powiedział Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny Obszaru B2C, Członek Zarządu Netii.
W nowej odsłonie bogini Netia zstępuje z Olimpu wprost do mieszkania, do którego akurat wprowadza się rodzina. Netia doradza im w zakresie zapewnienia multimedialnej rozrywki, proponując światłowód z telewizją 4K i dostępem do serwisu Max.
Propozycję dopełnia dekoder Netia Soundbox 4K – urządzenie, które zapewnia użytkownikom czysty i głęboki dźwięk przestrzenny Dolby Atmos, pochodzący aż z 4 wbudowanych głośników. Dekoder obsługuje funkcje głosowe poprzez pilota, łączącego się po Bluetooth oraz standard komunikacji WiFi 6,, dzięki któremu można w pełni wykorzystać możliwości światłowodu Netii nawet do 2 Gb/s oraz niskie opóźnienia w transmisji. Netia SoundBox 4K jest dostępny dla zainteresowanych abonentów telewizji 4K za dodatkową opłatą w wysokości 30 zł miesięcznie.
Kampania TV wystartowała 30 sierpnia i potrwa do 6 października br. W ramach kampanii (emisja na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery) emitowane będą 30 i 15-sekundowe spoty reklamowe (pojawią się również na YT). We wrześniu reklamy nawiązujące do reklam TV pojawią się na setkach autobusów komunikacji miejskiej w kilkunastu miastach.
Z kolei w klubach fitness, citylighty, ramkach wewnątrz środków komunikacji miejskiej, Netia będzie promować ofertę z umową na zaledwie 9 miesięcy na internet solo lub pakiety z Disney+ i/lub Max w niezwykle atrakcyjnych cenach.
Koncept kreatywny i przygotowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów dom mediowy Iprospect (Grupa Dentsu) oraz Essencemediacom (część online). Spoty wyprodukowała firma TFP.
W zasięgu dostępu do internetu w technologiach światłowodowych pod marką Netia jest obecnie ponad 6,5 mln gospodarstw domowych. Na tę liczbę składa się blisko 2,4 mln łączy gigabitowych sieci własnej Grupy Netia (w tym ok. 1,3 mln łączy o prędkości do 2 Gb/s) oraz ponad 4,1 mln łączy światłowodowych operatorów hurtowych, którzy budują sieci m.in. w ramach POPC (np. Fiberhost, Nexera, Światłowód Inwestycje, Orange Polska).