23 kwietnia 2008 system zarządzania firmy Netia SA uzyskał potwierdzenie certyfikacji ISO 9001:2000 w zakresie projektowania i świadczenia usług telekomunikacyjnych.
Pierwszą certyfikację ISO Netia otrzymała w 2005 roku i od tego czasu utrzymuje wysoki poziom systemu zarządzania jakością w projektowaniu i świadczeniu usług telekomunikacyjnych odpowiadający normom ISO. Obecny certyfikat utrzymuje swoją ważność do 7 kwietnia 2011 roku.
„Certyfikat ISO dla Netii jest najlepszym potwierdzeniem najwyższej jakości dostarczanych przez nas usług oraz dbałości o klienta” – Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii – „Ponadto stale staramy się podnosić standardy naszej pracy aby móc dostarczać atrakcyjne i innowacyjne usługi.”
ISO 9001:2000 jest międzynarodową normą, określającą wymagania dla systemów zarządzania jakością w organizacjach. Szczególnie kładzie nacisk na zrozumienie i spełnienie wymagań klienta oraz przyjęcie podejścia procesowego, a także stałe doskonalenie realizowanych procesów.