Operatorzy detaliczni posiadający umowę na dostęp do infrastruktury sieciowej NEXERY mogą już bezpłatnie korzystać z serwisu internetowego NEXERA Partner Portal. Dzięki temu serwisowi mogą w prosty i intuicyjny sposób zamawiać usługi NEXERY i monitorować ich status, zgłaszać reklamacje oraz awarie infrastruktury udostępnianej przez hurtowego operatora telekomunikacyjnego.
– Celem uruchomienia nowego serwisu dla operatorów posiadających zawarte już umowy z NEXERĄ było przede wszystkim zautomatyzowanie zamawiania i zarządzania usługami BSA oraz portami PDU BSA. – Nasi partnerzy mogą teraz składać zamówienia na usługi BSA i PDU BSA online w wybranej konfiguracji. System od razu wyliczy jednorazowe i miesięczne koszty zamawianych usług, a po złożeniu zamówienia będzie prezentował jego aktualny status. Partner Portal pozwala również samodzielnie administrować zakupionymi usługami BSA – np. zmieniać ich przepływność czy inne opcje konfiguracyjne – tłumaczy Paweł Biarda – Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu NEXERY.
Zgłoszenia, w tym informacje o awarii sieci światłowodowej czy przesyłanie reklamacji, przesyłane do NEXERY przez Partner Portal trafiają natychmiast do właściwych służb technicznych. Pozwoli to przyspieszyć obsługę zgłoszeń otrzymywanych od operatorów.
NEXERA Partner Portal ma ułatwić współpracę zarówno z lokalnymi dostawcami dostępu do globalnej sieci, korzystającymi z sieci NEXERY, jak i z operatorami ogólnopolskimi. – Nowe narzędzie pozwoli szybciej i taniej rozpocząć operatorom współpracę z NEXERĄ. Uważamy, że to szczególnie ważne dla operatorów, którzy chcą działać na naszej sieci w skali lokalnej. Choć korzystać z naszego nowego serwisu mogą wszyscy nasi klienci operatorzy. – dodaje Paweł Biarda.
NEXERA Partner Portal dostępny jest dla operatorów, którzy mają podpisaną umowę na dostęp do infrastruktury sieciowej NEXERY, po wspólnym uzgodnieniu zasad korzystania z serwisu.