NextiraOne będzie Złotym Sponsorem Alcatel-Lucent Genesys G-Force, które w tym roku odbędzie się w w Pradze dniach 7-9 czerwca. Dzięki udziałowi ponad 1000 gości, wśród których znajdą się klienci, partnerzy biznesowi oraz eksperci z dziedziny contact centre, G-Force będzie jedną z najważniejszych imprez w kalendarzu wydarzeń środowiska contact centre. NextiraOne będzie Złotym Sponsorem wydarzenia już siódmy rok z rzędu.
Podczas wieczornej gali firma ogłosi zwycięzców dorocznych nagród Contact Centre Customer Innovation Awards.
NextiraOne jest europejskim liderem w zakresie usług komunikacyjnych legitymującym się na terenie Europy ponad 2 500 implementacji contact center dla ponad 500 000 agentów. Firma od wielu lat jest partnerem biznesowym Alcatel-Lucent, posiada tytuł Gold Suite Certified Partner w zakresie rozwiązań Genesys w wielu krajach europejskich, m.in. we Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii oraz krajach Beneluxu i Europy Wschodniej, także w Polsce oraz jest partnerem strategicznych we wszystkich 16 krajach europejskich, w których działają jej biura. Posiadając w Europie ponad 100 ekspertów certyfikowanych w dziedzinie rozwiązań Genesys, NextiraOne jest jednym z największych i najbardziej innowacyjnych partnerów Genesys w rejonie EMEA, mającym na swoim koncie wiele międzynarodowych wdrożeń, w tym także dużych projektów z zakresu iWD (Intelligent Workload Distribution), SIP oraz optymalizacji procesów pracy.
Konferencja G-Force jest dorocznym wydarzeniem Alcatel-Lucent poświęconym rozwiązaniom Genesys. W trakcie jej trwania eksperci dzielą się praktyczną wiedzą z dziedziny komunikacji z klientami i pracownikami, koncentrując się na rozwiązaniach pozwalających poprawić efektywność prowadzonych działań biznesowych.
– Konferencja G-Force zawsze jest doskonałą okazją by spotkać się z klientami i porozmawiać z nimi na temat najważniejszych trendów rynkowych takich, jak social media czy wpływ wywierany na contact centres przez rozwiązania z zakresu Unified Communications czy Collaboration. – powiedział Neil Moss, dyrektor marketingu NextiraOne.