piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    NextiraOne Złotym Sponsorem G-Force EMEA w Pradze

    Zobacz również

    NextiraOne będzie Złotym Sponsorem Alcatel-Lucent Genesys G-Force, które w tym roku odbędzie się w w Pradze dniach 7-9 czerwca. Dzięki udziałowi ponad 1000 gości, wśród których znajdą się klienci, partnerzy biznesowi oraz eksperci z dziedziny contact centre, G-Force będzie jedną z najważniejszych imprez w kalendarzu wydarzeń środowiska contact centre. NextiraOne będzie Złotym Sponsorem wydarzenia już siódmy rok z rzędu.

    - Reklama -

    Podczas wieczornej gali firma ogłosi zwycięzców dorocznych nagród Contact Centre Customer Innovation Awards.

    NextiraOne jest europejskim liderem w zakresie usług komunikacyjnych legitymującym się na terenie Europy ponad 2 500 implementacji contact center dla ponad 500 000 agentów. Firma od wielu lat jest partnerem biznesowym Alcatel-Lucent, posiada tytuł Gold Suite Certified Partner w zakresie rozwiązań Genesys w wielu krajach europejskich, m.in. we Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii oraz krajach Beneluxu i Europy Wschodniej, także w Polsce oraz jest partnerem strategicznych we wszystkich 16 krajach europejskich, w których działają jej biura. Posiadając w Europie ponad 100 ekspertów certyfikowanych w dziedzinie rozwiązań Genesys, NextiraOne jest jednym z największych i najbardziej innowacyjnych partnerów Genesys w rejonie EMEA, mającym na swoim koncie wiele międzynarodowych wdrożeń, w tym także dużych projektów  z zakresu iWD (Intelligent Workload Distribution), SIP oraz optymalizacji procesów pracy.

    Konferencja G-Force jest dorocznym wydarzeniem Alcatel-Lucent poświęconym rozwiązaniom Genesys. W trakcie jej trwania eksperci dzielą się praktyczną wiedzą z dziedziny komunikacji z klientami i pracownikami, koncentrując się na rozwiązaniach pozwalających poprawić efektywność prowadzonych działań biznesowych.  

    Konferencja G-Force zawsze jest doskonałą okazją by spotkać się z klientami i porozmawiać z nimi na temat najważniejszych trendów rynkowych takich, jak social media czy wpływ wywierany na contact centres przez rozwiązania z zakresu Unified Communications czy Collaboration. – powiedział Neil Moss, dyrektor marketingu NextiraOne.

    ŹródłoNextiraOne
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...