Nexto Reader, czytnik ebooków, e-prasy oraz odtwarzacz audiobooków na Android i iOS, nagrodzony w tym roku jako najlepsza mobilna aplikacja zakupowa w Polsce i druga w Europie, doczekał się nowej, odmienionej wersji. Zmiany jakie zaszły w aplikacji dotknęły wszystkich aspektów – od kolorystyki, przez nawigację, aż po czytnik publikacji i odtwarzacz audio. Wszyscy fani cyfrowych treści na urządzeniach mobilnych mogą już pobrać z Google Play i App Store nowy Nexto Reader
przygotowany przez firmę Looksoft i przetestować uatrakcyjniony graficznie interfejs aplikacji. Został on przystosowany do panujących aktualnie standardów i zoptymalizowany pod kątem łatwości oraz wygody użytkowania na telefonach komórkowych i tabletach.
– Zmiany jakie zaszły w aplikacji dotknęły wszystkich aspektów – od kolorystyki, przez nawigację, aż po czytnik publikacji i odtwarzacz audio. Wiedzieliśmy, że poprzednia wersja Nexto Readera była bardzo dobra, o czym świadczy ponad 210 tys. instalacji i nagrody zdobyte w plebiscycie Mobile Shopping Application Awards organizowanym przez MasterCard. – mówi Bartłomiej Roszkowski, członek zarządu NetPress Digital – Produkt, który obecnie przygotowaliśmy jest z całą pewnością lepszy i bardziej przyjazny w obsłudze. Chcieliśmy mieć pewność, że wszystko będzie działać tak jak chcemy, dlatego w nowej aplikacji nie ma nawet linijki kodu z poprzedniej wersji! To się nazywa rewolucja.
Teraz jeszcze łatwiej będzie można wyszukać dowolną pozycję z oferty lub własnej biblioteki i rozpocząć korzystanie z wybranych treści. Zrezygnowano z dolnych zakładek na rzecz górnego paska narzędzi i wysuwanego bocznego menu – za pomocą którego uzyskamy dostęp do kluczowych funkcji aplikacji.
Nowy Nexto Reader podobnie jak poprzednie wersje umożliwia pełną synchronizację z internetowym Nexto.pl i innymi urządzeniami na których został zainstalowany. Dzięki temu raz zamówione publikacje są dostępne bez względu na aktualnie wykorzystywane urządzenie.
– Nie ustajemy w wysiłkach i już pracujemy nad rozwojem nowych funkcjonalności – dodaje Bartłomiej Roszkowski. – W najbliższym czasie pojawi się możliwość płatności w wersji na iOS oraz zamawianie subskrypcji na prasę.