NFON, wiodący europejski dostawca rozwiązań do komunikacji głosowej dla biznesu, rozszerza sieć partnerską i uruchamia nowy program NGAGE skierowany do aktualnych i nowych partnerów. Po otwarciu biura w Warszawie (pierwszego w Europie Środkowo-Wschodniej) oraz ogłoszeniu planów zatrudnienia 50 osób do końca 2022 roku, wdrożenie programu będzie kolejnym krokiem prowadzącym do rozwoju firmy w Polsce. NFON oferuje przedsiębiorstwom rozwiązania do integracji istniejącej infrastruktury firmowej oraz wszystkie funkcje
centrali PBX za sprawą swojego podstawowego produktu – telefonii w chmurze Cloudya, pozwalającej na komunikację z dowolnego miejsca i urządzenia. Na wszystkich rynkach firma bazuje w swojej działalności na współpracy z partnerami: obecnie posiada ponad 3 000 partnerów w 15 krajach europejskich, a siedem oddziałów NFON obsługuje ponad 50 000 klientów biznesowych. Ze swoją najnowszą propozycją współpracy firma chce trafić do małych i średnich firm, poszerzając dzięki temu sieć partnerską i zwiększając dostawy swoich rozwiązań do kolejnych europejskich biznesów.
Nowy program NGAGE dla partnerów
Program NGAGE to projekt mający na celu stworzenie silnej i spójnej społeczności partnerskiej, która, dzięki współpracy na identycznych zasadach na każdym z rynków, przyczyni się do wspólnego sukcesu i rozwoju zarówno NFON, jak i jego partnerów. Do programu dołączyć mogą nowi oraz obecnie współpracujący z NFON prowizyjni i hurtowi sprzedawcy usług komunikacyjnych. Kooperacja z firmą przyniesie im liczne benefity, w tym bezpośrednie wsparcie ekspertów, kompleksowe szkolenia, określoną strukturę prowizji zapewniającą stałe dochody, wsparcie posprzedażowe, działanie w zwartej społeczności partnerskiej oraz system korzyści finansowych i nagród.
– Rozszerzenie sieci partnerskiej to kolejny krok, po otwarciu biura w Warszawie, który wynika z planów rozwojowych firmy w regionie CEE. Rozwijamy się wraz z naszymi partnerami i nagradzamy ich za zaangażowanie. Dzięki temu, że program działa na takich samych zasadach we wszystkich krajach, w których obecny jest NFON, możliwe jest stworzenie silnej i spójnej społeczności partnerskiej, która potrafi zagwarantować najlepsze możliwe wsparcie klientom, bez względu na branżę czy skalę, w jakiej działają. Bardzo doceniamy zaangażowanie oraz osiągnięcia pracowników i partnerów i staramy się odpowiednio je nagradzać – komentuje Gernot Hofstetter, Dyrektor Zarządzający NFON GmbH w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej.
Wielopoziomowy program partnerski
Z uwagi na zróżnicowaną skalę współpracy z partnerami, program zakłada różne poziomy partnerstwa. Partnerów prowizyjnych określają trzy poziomy współpracy: Srebrny, Złoty i Platynowy, zaś sprzedawców hurtowych dwa: Złoty i Platynowy. Przynależność do danego poziomu regulują wymogi dotyczące zaangażowania, czyli minimalnej liczby zainstalowanych rozszerzeń lub liczby certyfikowanych technicznie pracowników. Prowizje, inne korzyści finansowe, a także wsparcie sprzedaży i pre-sales dotyczą wszystkich partnerów, jednak realizacja określonych celów wpływa na katalog i wysokość korzyści, które mogą oni uzyskać.
Poziomy w programie partnerskim są różne, jednak wszystkim partnerom firma NFON zapewnia wsparcie ekspertów ds. sprzedaży, dostęp do portalu szkoleniowego, doradztwo techniczne, a dzięki jednolitości zasad programu i międzynarodowej skali programu możliwe jest także budowanie zwartej i silnej sieci partnerskiej. Organizowane przez NFON cykliczne wydarzenia, takie jak Partner Day, śniadania biznesowe czy webinarium pomagają w integracji i wymianie doświadczeń. Osiągając kolejne cele dotychczasowi partnerzy zyskują dostęp do atrakcyjnych prowizji, wspólnych inicjatyw marketingowych i nagród finansowych.
– Dla nowych partnerów przygotowaliśmy nagrodę o wysokości 5 tys. złotych za pozyskanie co najmniej 40 nowych rozszerzeń w ciągu 12 miesięcy współpracy. Wierzymy, że silne partnerstwo jest podstawą sukcesu, a wspólne działania przyczyniają się do rozwoju nie tylko firmy NFON, ale też naszych partnerów – dodaje Gernot Hofstetter.