Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. W kampanii – wykorzystującej zupełnie nowy format reklamowy – bohater marki, sympatyczny pajączek, głosem Czesława Mozila opowiada o nowej usłudze światłowodowej z dostępem do internetu o prędkości do 900 Mb/s oraz o usługach telewizyjnych m.in. z dostępem
na żywo do meczów Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy UEFA.
– Wdrożenie nowego formatu reklamowego wieńczy nowe otwarcie, które dokonuje się po tym jak pod koniec maja br. Netia weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsat – powiedział Andrzej Abramczuk, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Netii.
– Jeszcze silniejszą pozycję Netii na rynku chcemy oprzeć na modernizowanej do standardu światłowodowego, najwyższej jakości sieci oraz sile Grupy Cyfrowy Polsat, m.in. oferując jeszcze bogatszą ofertę programową i wykorzystując dostęp do rozbudowanej sieci sprzedaży – dodał Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny Obszaru B2C w Netii.
Koncepcja kreatywna nowego formatu reklamowego została opracowana i zrealizowana przez Scholz&Friends. Spot wyprodukował dom produkcyjny TFP. Za zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe: Mediacom i Vizeum.
Kampania, która obejmuje główne stacje telewizyjne, outdoor, serwisy VOD oraz różnego typu serwisy internetowe, potrwa do początku października br.
W nowej promocji Netii, wspieranej szeroko zakrojoną kampanią reklamową 360 stopni, pakiet Polsat Sport Premium dostępny jest w cenie usługi telewizyjnej. Na przykład pakiet: Internet 150 Mb/s z Telewizją z 91 kanałami (46 HD) – w tym pakiet Polsat Sport Premium – dostępny jest do końca roku bez opłat abonamentowych, a po okresie bezpłatnym kosztuje 80 zł miesięcznie (z rabatem smartDOM 70 zł). Oferta dostępna jest w blisko 300 w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu oraz salonach własnych Netii