Zakończona niedawno ceremonia wręczenia nagród Grammy, największego wydarzenia w świecie muzycznym, stanowiła znakomitą okazję do pokazania efektów współpracy firm Gucci i Samsung. Dzięki innowacyjnej technologii wyświetlania Samsung wszyscy mieszkańcy Nowego Jorku mogli podziwiać najnowszą kolekcję legendarnej włoskiej marki. Współpraca Samsung z Gucci Timepieces & Jewelry, oficjalnym partnerem Nagród Grammy, zaowocowała unikalnym połączeniem luksusowej mody z najnowszymi trendami w
jej prezentacji. Przezroczyste wyświetlacze Samsung NL22B LED LCD wykorzystano do zaprezentowania specjalnej kolekcji zegarków GRAMMY marki Gucci Timepieces & Jewelry w oknach wystawowych jednego z domów towarowych przy Herald Square. Zegarki z limitowanej kolekcji GRAMMY można było podziwiać na tle dynamicznych filmów wyświetlanych na ekranach LCD Samsung z podświetlaniem LED.
Partnerska współpraca pomiędzy Gucci Timepieces & Jewelry oraz Samsung Electronics to przykład połączenia luksusu i technologii. Przezroczysty ekran LCD Samsung NL22B zapewnia przepuszczalność na poziomie 15% przy współczynniku kontrastu 500:1. Pozwala to na jednoczesne wykorzystanie dwóch płaszczyzn – wyświetlanie materiałów reklamowych Gucci Timepieces & Jewelry w oknie wystawowym oraz oryginalną ekspozycję produktów tej marki za ekranem.
Mieszkańcy Nowego Jorku, którzy odwiedzili jeden z najpopularniejszych domów towarowych przy Herald Square, mogli podziwiać zegarki Gucci w zestawieniu z innowacyjną, cyfrową technologią ekspozycyjną firmy Samsung. Dzięki zastosowaniu wyświetlacza Samsung produkty wchodzące w skład limitowanej edycji Gucci prezentowały się jeszcze bardziej okazale i kusząco.
Przezroczyste ekrany LCD Samsung z serii NL umożliwiają przygotowywanie prezentacji w jeszcze bardziej elastyczny sposób. Dotykając ekranu wystarczy przybliżyć wirtualny przedmiot, czy obejrzeć go pod dowolnym kątem.
Kompaktowe wymiary, niski poziom zużycia energii, a także różnorodność przezroczystych wyświetlaczy prezentacyjnych docenia wielu producentów dóbr luksusowych, w tym biżuterii. Z badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Display Bank wynika, że rynek wyświetlaczy transparentnych czeka dynamiczny wzrost. Przewiduje się, że w 2015 roku jego wartość wyniesie 0,9 miliarda dolarów, a do 2025 roku wzrośnie do 87 miliardów dolarów.