Pierwsza w świecie finansowana wyłącznie przez reklamodawców sieć telefonii komórkowej o nazwie Blyk zaczyna funkcjonować w Wielkiej Brytanii, zapewniając abonentom darmowe 43 minuty rozmów i 217 SMS-ów miesięcznie – czytamy w portalu onet.pl
Oferta będzie skierowana do ludzi ludzi w wieku od 16 od 24 lat. W zamian za darmowe minuty i SMSy użytkownicy będą codziennie
otrzymywać po sześć SMS-ów reklamowych, dotyczących ponad 40 marek – w
tym Adidasa, LOreal i Manchester United.
Zestawy reklam będą
opracowywane dla każdego klienta indywidualnie, na podstawie
wypełnionego wcześniej kwestionariusza zainteresowań.
„Może to oznaczać, że do 4,5 mln młodych ludzi w Wielkiej Brytanii
będzie mogło telefonować przez komórkę za darmo – i to bez żadnych
umów” – powiedział Ala-Pietila, były prezes Nokii.