Najwyższa Izba Kontroli dołączyła do grona klientów Netii. Z końcem listopada operator zakończył uruchamianie usług, które obejmą m.in. dostęp do Internetu oraz usługi głosowe. Zakończone w listopadzie wdrożenie obejmuje zestawienie dla centrali NIK oraz jej 16 delegatur usług m.in. dostępu do Internetu, sieci WAN MPLS z backupami i świadczenia usług głosowych.
Zakończone w listopadzie wdrożenie obejmuje zestawienie dla centrali NIK oraz jej 16 delegatur usług m.in. dostępu do Internetu, sieci WAN MPLS z backupami i świadczenia usług głosowych.
– Sprostanie stawianym przez administarcję publiczną wymaganiom, zarówno pod względem technicznym jak i prawnym, pokazuje jak bardzo jesteśmy elastyczni w dostosowywaniu się do otoczenia biznesowego klienta – powiedział Michał Ciemiński, Dyrektor Zarządzający Rynkiem Klientów Korporacyjnych Netia S.A. – Jesteśmy dumni, że do grona naszych klientów dołączyła tak prestiżowa instytucja jak Najwyższa Izba Kontroli.
Najwyższa Izba Kontroli (NIK) to naczelny i niezależny organ kontroli państwowej z misją strażnika grosza publicznego. Od ponad 90 lat NIK ocenia funkcjonowanie państwa i gospodarowanie środkami publicznymi.