niedziela, 22 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nokia jest „cool” i „jazzy”

    Zobacz również

    Podczas uroczystej gali podsumowującej pierwszą polską edycję rankingu najmodniejszych marek CoolBrands firma Nokia otrzymała statuetkę za tytuł CoolBrands Polska. Nokia została wskazana jako jedna z najmodniejszych i najsilniejszych marek na polskim rynku najpierw przez internautów, a później przez grono niezależnych ekspertów.

    - Reklama -

    Wręczenie statuetek i prezentacja pierwszego albumu CoolBrands, w
    którym znalazły się historie sukcesu nagrodzonych marek miało miejsce
    27 czerwca 2007 r. przy ul. Burakowskiej 5/7.

    CoolBrands to dwuetapowy ranking, którego celem było wskazanie
    marek, które są obiektem pożądania wśród osób wyznaczających trendy i
    wywierających wpływ na opinię publiczną. W pierwszym etapie swoje głosy
    na marki, które ich zdaniem są najbardziej stylowe, innowacyjne,
    oryginalne, autentyczne i wyjątkowe, oddawali internauci. Za
    pośrednictwem strony www.coolbrands.onet.pl
    odpowiadali na pytanie: „Jaka marka jest dla Ciebie najbardziej cool?”.
    Zebrano opinie w sumie 7,5 tys. osób, z czego 59,1% głosujących
    stanowili ludzie młodzi, w wieku od 16 do 24 lat. Firma Nokia znalazła
    się na szóstym miejscu wśród najczęściej wskazywanych marek w Polsce i
    na trzecim miejscu w podsumowaniu badań z całej Europy.

    Listę wskazanych przez internautów marek uzupełnioną o kandydatów
    zgłoszonych przez agencję marketingową Streetcom przedstawiono panelowi
    ekspertów, w którego skład weszły autorytety ze świata mody, reklamy i
    mediów, w tym m.in. dziennikarka TVN Style Beata Sadowska, DJ Novika,
    raper Tede czy dziennikarz Kuba Wojewódzki. Grono ekspertów z grupy
    wskazanych przez internautów marek wybrało te, które otrzymały tytuł
    CoolBrands.

    „Nokia dba o to, by jej produkty miały swój wyjątkowy charakter i
    spełniały oczekiwania użytkowników – także osób młodych, dla których
    najważniejsza jest oryginalność i styl. Tytuł CoolBrands to dla Nokia
    ogromne wyróżnienie, tym bardziej, że o jego przyznaniu zadecydowali
    zarówno konsumenci, jak i gwiazdy telewizyjne oraz muzyczne, które
    kreują w Polsce trendy” – mówi Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu
    Nokia Poland.

    Pierwsza polska edycja CoolBrands jest częścią odbywających się w
    całej Europie badań nad gustami i preferencjami europejskich
    konsumentów. Ich zadaniem jest wskazanie marek, które są postrzegane
    przez Europejczyków jako modne, „cool”, „trendy”, czy „jazzy”.
    Wcześniej projekt ten był realizowany w Wielkiej Brytanii, Holandii,
    Francji, w Niemczech i we Włoszech.

    CoolBrands to
    uzupełnienie projektu Superbrands, którego nagrody nazywane są Oskarami
    Marketingu. Superbrands jest działającą od dwunastu lat angielską
    organizacją zajmującą się badaniem siły marek i wyłanianiem
    najsilniejszych firm na krajowych rynkach.

    ŹródłoNokia
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Trenuj mądrzej dzięki spersonalizowanym planom treningowym Garmin Coach

    Firma Garmin (NYSE: GRMN) ogłosiła dziś aktualizacje aplikacji Garmin Coach – bezpłatnych planów treningowych dla biegaczy i kolarzy –...