Firma Nokia zapowiedziała, że od jutra smartfon Nokia Lumia 610 będzie dostępny na polskim rynku. Tydzień po rozpoczęciu sprzedaży rusza kampania „Podkręć zabawę” promująca model, początkowo w punktach operatorskich oraz sprzedaży detalicznej, a od czerwca także w telewizji. Nokia Lumia 610 to najbardziej przystępny cenowo smartfon Lumia firmy Nokia i doskonałe wprowadzenie do platformy Windows Phone dla młodszych użytkowników.
Model ten umożliwia natychmiastową komunikację ze znajomymi, dając szybki dostęp do serwisów społecznościowych i grupując wszelkie kontakty z telefonu, poczty e-mail oraz serwisów społecznościowych Facebook, Twitter i LinkedIn. Łatwe i szybkie jest także przeglądanie stron internetowych przy użyciu przeglądarki Internet Explorer oraz uzyskiwanie dostępu do gier za pośrednictwem usługi Xbox Live. Nokia Lumia 610 umożliwia także udostępnianie Internetu za pośrednictwem sieci Wi-Fi, oraz wyciszanie połączeń przychodzących przez odwrócenie telefonu. Funkcje te będą dostępne wkrótce we wszystkich modelach z serii Lumia.
W smartfonie Nokia Lumia 610 zainstalowane są aplikacje Nokia Mapy, Nokia Nawigacja, Nokia Transport i Nokia Muzyka, a w sklepie Marketplace dostępnych jest już ponad 85 000 aplikacji, dzięki którym można spersonalizować swój smartfon według własnych potrzeb. Nokia Lumia 610 to wysoka jakość materiałów oraz wykonania z charakterystycznym profilem i ukośnymi, metalicznymi krawędziami.
–Nokia Lumia 610 udostępnia platformę Windows Phone nowej, młodszej grupie odbiorców oferując charakterystyczne i dynamiczne wzornictwo oraz kolory całkowicie inne od tego, co obecnie widzimy na sklepowych półkach — powiedziała Alicja Rdzanek, Product Manager w Nokia Poland. –Zintergowane kontakty, usługi Nokia i ciekawe aplikacje — w połączeniu z szybkim i łatwym w obsłudze interfejsem — zapewniają świetne wrażenia w przystępnej cenie.
Nokia Lumia 610 to także doskonała propozycja dla uczniów i studentów, którym przyda się wbudowany pakiet Microsoft Office. Word, PowerPoint i Excel umożliwiają mobilnym użytkownikom korzystanie z dokumentów, a OneNote — robienie notatek, zapisywanie pomysłów, grafiki i nagrań głosowych. Za pośrednictwem usługi SkyDrive można synchronizować pliki i notatki oraz otwierać je i edytować z komputera lub telefonu.
Sprzedaż modelu Nokia Lumia 610 będzie wspierana przez rozbudowaną kampanię marketingową, której hasłem jest „Podkręć Zabawę”. Prowadzone działania będą skupiać się głównie na dwóch kanałach komunikacji. Pierwszy to punkty sprzedaży w centrach handlowych, w których będą przygotowane specjalne stoiska. Każdy, kto w dniach 25.05 – 23.06 br. odwiedzi strefy Nokia w wybranym centrum handlowym, będzie mógł zapoznać się z całą rodziną smartfonów Lumia oraz stworzonymi z myślą o niej akcesoriami. Dla osób kupujących w tym czasie smartfony Lumia przewidziane są nagrody. Więcej informacji o akcji będzie publikowanych na bieżąco na stronie Nokia.pl oraz profilu Nokia Poland w serwisie Facebook. Drugi rodzaj działań będzie koncentrował się głównie wokół mediów społecznościowych. Obecnie trwa projekt „Zostań testerem Nokia Lumia 610”, do którego odnotowano już ponad kilka tysięcy zgłoszeń. Dodatkowo 1. czerwca ruszy dwutygodniowa ogólnopolska kampania telewizyjna.
Za kreacje odpowiadają agencje JWT Warszawa oraz Wunderman Polska. Wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
Smartfon Nokia Lumia 610 będzie dostępny w kolorze czarnym, niebieskim, fuksji i białym w cenie detalicznej 999 PLN.