wtorek, 19 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nokia „najdroższą” marką Europy

    Zobacz również

    Jak czytamy w portalu Gazeta.pl – European Brand Institute w Wiedniu przedstawił wyniki pierwszego badania wyceniającego marki w Europie, przeprowadzonego przez Novomatic AG oraz Raiffeisen. Przebadano ponad 3 tys. korporacji w 24 krajach oraz 16 branżach.

    - Reklama -

    Europejskie marki o największej wartości to:

    1. Nokia (32 332 mld euro),
    2. LVMH (prawie 30 mld euro),
    3. Unilever (ponad 25 mld euro),
    4. Telefonica,
    5. Vodafone
    6. Mercedes-Benz

    Badania jednoznacznie wskazują, że Wielka Brytania i Niemcy dominują na arenie marek europejskich. 10 najlepszych marek Wielkiej Brytanii ma wartość 137 miliardów euro, a Niemcy są zaraz za nią.

    Źródło : Gazeta.pl, wł

    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Visa Flexible Credential zmienia karty z myślą o cyfrowej przyszłości i staje się rozwiązaniem globalnym

    Karta płatnicza nie zmieniała się przez lata. Została stworzona dla analogowego świata – jedna karta służąca do jednego celu,...