piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nokia niezmiennie godna zaufania

    Zobacz również

    Marka Nokia została uhonorowana Złotym oraz Kryształowym Godłem w tegorocznej, VIII już edycji konkursu European Trusted Brands organizowanego przez wydawnictwo Reader’s Digest. Zarówno w Polsce, jak i Europie, marka Nokia odnotowuje zwycięstwa w kategorii „Telefon Komórkowy” od ośmiu lat, a więc od początku istnienia konkursu.

    - Reklama -

    Ankieta przeprowadzona na potrzeby konkursu European Trusted Brands 2008 stanowi największe pod względem zasięgu badanie opinii konsumentów w Europie. W 16 krajach Europy respondenci oddali 287674 głosów wskazując 123125 marek. W Polsce wysłano 10 000 ankiet i przeanalizowano 1012 odpowiedzi.

    W polskiej edycji badania Złote Godło i Złota Statuetka Marki Godnej Zaufania zostały przyznane marce Nokia na podstawie oceny ilościowej spontanicznych i niesugerowanych wyborów marki, w której decyduje procent oddanych głosów. Natomiast Kryształowe Godło i Kryształową Statuetkę Marki Godnej Zaufania Nokia otrzymła za najwyższą ocenę 4 kryteriów: Jakość, Wartość w stosunku do ceny, Silny wizerunek oraz Znajomość potrzeb klienta.

    To dla nas wielki zaszczyt, że Nokia niezmiennie od 2000 roku zdobywa nagrodę Trusted Brands, zarówno w Polsce i Europie. Jest to dla nas niezwykle cenne wyróżnienie, tym bardziej, że odzwierciedla opinie konsumentów. To oni wskazali markę Nokia jako tę, której ufają najbardziej. Chcemy wszystkim gorąco podziękować i jednocześnie zapewnić, że naszym priorytetem jest utrzymanie tego zaufania poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów Nokia” – powiedział Slavomír Vaškovič, szef marketingu Nokia na Polskę, Czechy i Słowację.

    Uroczysta gala wręczenia nagród, prowadzona przez Paulinę Chylewską i Przemysława Babiarza, odbyła się 23 kwietnia br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Nagrodę w imieniu firmy Nokia odebrał Slavomír Vaškovič, szef marketingu Nokia na Polskę, Czechy i Słowację. Wydarzenie uświetnił recital Urszuli Dudziak.

    ŹródłoNokia
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    II edycja Women’s Academy for Rural Innovation: 20 kobiet, które kształtują zrównoważoną przyszłość obszarów wiejskich w Europie

    Zdeterminowane i utalentowane kobiety z całej Europy przybyły do Chorwacji, aby zainaugurować drugą edycję Women’s Academy for Rural Innovation...