poniedziałek, 23 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nokia przejmuje Twango

    Zobacz również

    Espoo, Finlandia — Firmy Nokia i Twango poinformowały o przejęciu przez firmę Nokia praktycznie wszystkich aktywów Twango (www.Twango.com). Twango oferuje wszechstronne rozwiązania do udostępniania i porządkowania multimediów, takich jak zdjęcia, wideo i inne pliki osobiste. Dzięki przejęciu Twango Nokia może oferować konsumentom łatwy sposób udostępniania multimediów za pośrednictwem urządzeń stacjonarnych i mobilnych.

    - Reklama -

    Oprócz najważniejszych aktywów, firma Nokia
    zyskuje dzięki tej transakcji także doświadczony zespół osób, które
    doskonale znają branżę internetowych społeczności i usług.
     
    „Przejęcie
    Twango to konkretny krok w realizacji naszej wizji usług internetowych,
    zapewniających bezproblemowy dostęp do informacji, rozrywki oraz
    kontakt z innymi użytkownikami serwisu, niezależnie od czasu, miejsca,
    typu połączonego z siecią urządzenia oraz sposobu wykorzystania.
    Dysponujemy najpełniejszą ofertą usług multimedialnych online, w tym
    muzyki, nawigacji, gier oraz — dzięki przejęciu Twango — udostępniania
    zdjęć, wideo i różnych dokumentów”
    — powiedział Anssi Vanjoki,
    wiceprezes i dyrektor generalny działu Multimedia firmy Nokia. „Dzięki
    połączeniu mobilnego komputera multimedialnego Nokia Nseries, który
    jest zawsze włączony, zawsze w sieci i zawsze razem z właścicielem, z
    zaawansowaną usługą udostępniania multimediów taką jak Twango,
    użytkownicy będą mogli korzystać z nowych, atrakcyjnych sposobów
    tworzenia, wyświetlania i słuchania multimediów w czasie rzeczywistym”.

     
    Twango
    to prywatna spółka, założona przez byłych pracowników firmy Microsoft,
    z siedzibą w Redmond w amerykańskim stanie Washington. Uniwersalna
    platforma Twango umożliwia łatwe porządkowanie, udostępnianie i
    publikowanie takich multimediów, jak zdjęcia oraz nagrania wideo i
    audio. W przeciwieństwie do wielu innych usług dla społeczności
    internetowych, Twango działa z wieloma typami multimediów i oferuje
    wszechstronne opcje porządkowania, udostępniania oraz przetwarzania
    osobistych materiałów multimedialnych. Twango to atrakcyjna usługa dla
    użytkowników komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych, a także
    wszechstronna platforma umożliwiająca tworzenie aplikacji dodatkowych,
    łączenie z urządzeniami mobilnymi oraz integrację z innymi usługami
    internetowymi.
     
    „Wyjątkowa wizja społeczności online firmy Nokia
    doskonale pasuje do wizji Twango”
    — powiedział Jim Laurel,
    współzałożyciel Twango. „Możliwości, jakie daje nam połączenie naszego
    doświadczenia z dziedziny społeczności internetowych z zasobami firmy,
    która odegrała tak ważną rolę w rozwoju branży mobilnej, są naprawdę
    fascynujące. Możemy teraz zrealizować swoją wizję utrwalania i
    odtwarzania osobistych multimediów w urządzeniach mobilnych, na
    komputerach osobistych oraz we wszystkich ważnych dla użytkowników
    miejscach”.

     
    Współzałożycielka Twango, Serena Glover, dodaje: „W
    wyniku tego przejęcia będziemy zdecydowanie rozwijać nasz zespół w
    Seattle, aby zapewnić najwyższej klasy, globalną usługę udostępniania
    multimediów”.

     
    Urządzenia marki Nokia wyposażone w wysokiej
    jakości aparaty fotograficzne o rozdzielczości do 5 megapikseli
    zmieniły sposób tworzenia materiałów multimedialnych, prowadzenia
    blogów i uczestniczenia w społecznościach online. W roku 2006 firma
    Nokia sprzedała ponad 140 milionów działających w sieci cyfrowych
    aparatów fotograficznych, a jej urządzenia w szybkim tempie stają się
    głównym źródłem zdjęć i wideo na świecie. Nokia oferuje nowe możliwości
    udostępniania multimediów, takie jak łączenie informacji GPS o
    położeniu ze zdjęciami i wideo.

    ŹródłoNokia
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO na rzecz kultury: zapowiedź partnerstwa z UNESCO oraz start kampanii #CaptureMyCulture

    Z okazji swojego 20-lecia, OPPO zapowiada współpracę z UNESCO mającą na celu wspieranie edukacji kulturalnej i różnorodności poprzez nowoczesne...