piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nokia przyspiesza drogę do mobilnego internetu, wprowadzając serię urządzeń Asha Touch

    Zobacz również

    Firma Nokia zrobiła dzisiaj kolejny krok na drodze do zapewnienia dostępu do internetu kolejnemu miliardowi użytkowników, przedstawiając rodzinę urządzeń mobilnych Asha Touch, w których pełne funkcje dotykowe są dostępne w niespotykanych wcześniej cenach. Trzy nowe modele – Nokia Asha 305, Nokia Asha 306 i Nokia Asha 311 – poszerzają udaną rodzinę Asha, która na rynku pojawiła się w październiku 2011 roku. Obecnie na ponad 130 rynkach dostępnych jest 10 urządzeń z tej serii.

    - Reklama -

    Najnowsze telefony stworzono, aby zapewnić bogactwo funkcji porównywalne ze smartfonami użytkownikom, którzy chcą uniknąć nadmiernych kosztów związanych z korzystaniem z transmisji danych oraz chcą cieszyć się długą żywotnością baterii. Nokia Asha 305, Asha 306 i Asha 311 udostępniają nowy, całkowicie zmodyfikowany dotykowy interfejs użytkownika, łącząc sprawdzoną, charakterystyczną dla marki Nokia łatwość obsługi z nowościami konstrukcyjnymi opracowanymi specjalnie dla tych modeli.

    Pięknie wykonana Nokia Asha 311 to działające szybko i płynnie urządzenie 3,5G z pojemnościowym ekranem dotykowym i procesorem 1 GHz, które zapewnia wspaniały komfort korzystania z internetu. Z kolei Nokia Asha 305 to atrakcyjny i przystępny cenowo telefon z obsługą dwóch kart SIM i funkcją Easy Swap, pozwalajacą na łatwą wymianę karty SIM bez potrzeby restartu telefonu. Jej siostrzany model Nokia Asha 306, korzystający z jednej karty SIM, jest jak dotąd najbardziej przystępnym cenowo telefonem marki Nokia posiadającym Wi-Fi.

    Wprowadzając na rynek modele Asha Touch, przyspieszamy realizację naszego celu zapewnienia dostępu do internetu kolejnemu miliardowi użytkowników – powiedziała Mary T. McDowell, Executive Vice President, Mobile Phones, Nokia. –Nowe telefony mają cechy, które młodzi mieszkańcy miast cenią najbardziej — świetny wygląd, przystępną cenę i intuicyjne w obsłudze funkcje umożliwiające łączność z internetem, ze znajomymi oraz ze światem rozrywki i aplikacji.

    Znakomite urządzenia do szybkiego, przystępnego cenowo korzystania z mobilnego internetu i gier
    Nowe urządzenia w pełni wykorzystują zalety Nokia Browser 2.0. Niedawno wprowadzona aktualizacja przeglądarki przy użyciu technologii chmury firmy Nokia zmniejsza transmisję danych nawet o 90%, umożliwiając szybszy i tańszy dostęp do internetu. Strony internetowe ładują się nawet trzykrotnie szybciej niż w urządzeniach nie posiadających wyżej wspomnianej technologii.

    Użytkownik może łatwo utrzymywać kontakt ze znajomymi i krewnymi, a także udostępniać pliki i łącza za pośrednictwem serwisów społecznościowych. Ponadto menedżer zawarty w przeglądarce Nokia ułatwia zarządzanie pobieranymi materiałami, zapisując muzykę, filmy lub zdjęcia na karcie pamięci podczas przeglądania stron internetowych.
     
    Rodzina Asha cieszy się dużym wsparciem ze strony twórców aplikacji i użytkowników. Sklep Nokia niedawno przekroczył próg 5 miliardów pobrań. Od stycznia do kwietnia 42% wszystkich materiałów pobranych ze Sklepu Nokia trafiło na telefony Asha i inne urządzenia z ekosystemu Java. Zaledwie rok temu wskaźnik ten wynosił 10%. Obecnie 410 twórców aplikacji na urządzenia Nokia może pochwalić się aplikacjami, które osiągnęły ponad milion pobrań. Firmy India Games i Pico Brothers niedawno przekroczyły 100 milionów.

    Nokia Asha 305, Asha 306 i Asha 311 nie tylko ułatwiają dostęp do serwisów społecznościowych, są również stworzone do rozrywki. Jako wyjątkowy prezent wszyscy użytkownicy otrzymają możliwość bezpłatnego pobrania 40 gier firmy EA i zachowania ich na zawsze. Są to gry akcji, zręcznościowe i sportowe, a wśród nich takie tytuły jak Tetris, Bejeweled, Need for Speed: The Run i Fifa 2012. Ponadto w telefonie Nokia Asha 311 zainstalowanych jest 15 poziomów gry Angry Birds, która znakomicie obrazuje możliwości ekranu dotykowego i procesora 1 GHz.

    -Nokia robi kolejny ciekawy krok w dziedzinie zapewnienia użytkownikom dostępu do internetu — dąży do zwiększenia ich komfortu dzięki nowemu dotykowemu interfejsowi użytkownika, który umożliwi firmie rywalizację w nowych przedziałach cenowych rynku masowego. Rynek ten charakteryzuje się dużą konkurencją, ale uważamy, że udoskonalona rodzina Asha to atrakcyjna oferta, która pozwoli użytkownikom obniżenie kosztów eksploatacji dzięki przeglądarce z funkcjami kompresji i długiej żywotności baterii — mówi Neil Mawston, Executive Director of devices research, Strategy Analytics. –Ciekawy jest również sposób promowania strategii Asha — globalne premiery urządzeń odbywają się na ważnych, dynamicznie rozwijających się rynkach, na przykład w Azji. Nokia cieszy się tam dużą popularnością i można oczekiwać pozytywnej reakcji miejscowych konsumentów.

    ŹródłoNokia
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...