środa, 27 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowa funkcja Bramki SMS Idei

    Zobacz również

    Od 19.05.2004 r. sieć Idea udostępniła nową funkcjonalność w darmowej Bramce SMS dostępnej na stronie serwisu internetowego www.idea.pl.

    - Reklama -

    W nowej wersji internetowej Bramki SMS w Idei, jej użytkownik może otrzymywać wiadomości przychodzące na Bramkę SMS nawet wtedy, gdy w danej chwili nie korzysta z przeglądarki internetowej!
     
    Wystarczy, że korzystając z Bramki SMS Idei jej użytkownik wciśnie przycisk Kopia odpowiedzi na e-mail/SMS i wpisze swój adres e-mail i / lub numer telefonu komórkowego. Dzięki temu, gdy na Bramke SMS Idei przyjdzie nowa wiadomość do użytkownika bramki, jej kopia zostanie wysłana na wpisany adres e-mail i / lub jako SMS na telefon. Na taką wiadomość nie można odpowiedzieć. Zlecenie wysyłania kopii wiadomości na wskazany adres e-mail i / lub numer telefonu komórkowego powoduje, iż w okresie 24 godzin od chwili zlecenia wysyłania tych wiadomości możliwe jest odczytywanie wiadomości na Bramce SMS Idei nawet po wielokrotnym zamykaniu przeglądarki internetowej.
    Do kopii wiadomości przesłanej za pomocą e-maila zostanie dołączony tekst reklamowy.
    Kopia wiadomości na telefon komórkowy może zostać przesłana tylko i wyłącznie do użytkowników usługi E-mail SMS Standard w sieci Idea.
    W załączeniu przesyłam aktualny Regulamin Internetowej Bramki SMS w sieci Idea oraz usługi E-mail SMS Standard.
     
    „Kolejna nowa funkcjonalność internetowej bramki SMS w sieci Idea ma na celu ułatwienie jej użytkownikom korzystania z serwisu internetowego Idei oraz udostępnienie im nowych, jeszcze wygodniejszych możliwości komunikacyjnych” – mówi Krzysztof Sieczkowski, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu PTK Centertel – „Serwis internetowy www.idea.pl cieszy się coraz większą popularnością wśród internautów – miesięcznie jest odnotowywane kilkanaście milionów logowań do niego”.

    ŹródłoIdea
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Badanie EY: Rosnące koszty życia sprawiają, że chętniej korzystamy z przedświątecznych wyprzedaży

    69% konsumentów na świecie korzysta z wyprzedaży na Black Friday 64% kwestionuje rzeczywistą wartość promocji 45% martwi się, czy będzie w...