W swojej najnowszej kampanii wyszukiwarka KAYAK odkrywa ekscytujący świat muzycznych podróży. KAYAK wybrał się do Japonii wraz z londyńskimi DJ-kami i producentkami Eli & Fur, towarzysząc im przy tworzeniu muzyki inspirowanej dźwiękami spotykanymi i nagranymi podczas podróży po kraju. Duo Eli & Fur znalazło inspiracje w dźwiękach instrumentów shamisen używanych przez gejsze, rytmie wygrywanym przez bębniarzy taiko, a nawet… dźwięku siorbania podczas jedzenia ramenu.
Odwiedzone przez nich miejsca to świątynia Fushimi Inari-taisha w Kioto, tokijska dzielnica Shibuya czy onsen w mieście Niigata.
Tak najnowszą kampanię opisuje Stefan Petzinger, SVP i Dyrektor Marketingu na Europę, Bliski Wschód i Afrykę: – Kochamy podróżowanie i chcemy, aby inni również przywozili z podróży jak najlepsze wspomnienia. KAYAK pomaga swoim użytkownikom w podejmowaniu pewnych decyzji dotyczących podróży, tak aby dobrze się czuli, odkrywając dowolny zakątek globu. Kiedy wiesz, że podejmujesz najlepsze możliwe decyzje, możesz po prostu cieszyć się wyjazdem.
Następnie dodaje: – Dla tak kreatywnych osób jak Eli & Fur podróżowanie i odkrywanie nowych miejsc jest kluczowym źródłem inspiracji do twórczej pracy. Ich muzyka jest niesamowita i byliśmy fanami tego duo już od pewnego czasu, dlatego świetnie nam się pracowało nad najnowszą kampanią oraz muzyką tworzoną podczas wspólnej podróży. – Obecnie wielu podróżujących stara się uchwycić każdy moment wyprawy, tak aby zdjęcia dobrze wyglądały na Instagramie. W ten sposób łatwo zapomnieć, że podróżowanie może być stymulujące także dla innych zmysłów – i właśnie to chcieliśmy pokazać. Dźwięki to część ekscytacji związanej z odwiedzaniem nowego, nieznanego miejsca. W naszej ostatniej kampanii chcieliśmy przedstawić energię i emocje, które towarzyszą takim przygodom.
Najnowsze reklamy TV są czwartą odsłoną kampanii KAYAK Travel Pros, w której do tej pory udział wzięli: legenda snowboardu Jeremy Jones, współpracujący z National Geographic fotograf Matthias Klum oraz szef kuchni i właścicielka kawiarni Lauren Johns. Reklamy pojawią się w Polsce, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Francji.
Realizacja kampanii:
- Agencja: Produkcja wewnętrzna KAYAK
- Autorzy: Jen Barger, Tom Chancellor
- Dyrektor artystyczny: Jen Barger
- Dyrektor kreatywny: Doug Perkul
- Animacja: Eric Linn
- Reżyser: Doug Perkul
- Zdjęcia: Tobias Kaufmann
- Montaż: Dylan Haigh
- Dyrektor produkcji: Tracey Gudwin
- Producent: Alicia Kowol
- Muzyka: Eli & Fur
- Wsparcie muzyczne: Butter Music
- Mastering: Hesse Studios
- Color Grading: Slaughterhouse, Benedikt Hugendubel
- Brand Manager: James Barker
- SVP Marketingu na Europę: Stefan Petzinger
- Produkcja w Japonii: Virgin Earth