Play rozpoczyna nową kampanię „Rok za darmo” reklamującą rok SMS-ów za darmo w promocyjnej ofercie Play na kartę. Pomysł kampanii opiera się na idei, że teraz każdy może „dostać rok” darmowych SMSów naprawdę za darmo.
Wystarczy „popełnić” zakup startera Play właśnie teraz, by zostać „skazanym” na cały rok SMS-owania za darmo do wszystkich sieci, bez żadnych dodatkowych opłat, z pulą 200 darmowych SMS-ów miesięcznie. W filmach i reklamach drukowanych różne „skazane” osoby z zadowoleniem prezentują charakterystyczne aresztanckie tabliczki z zasądzonym darmowym rokiem.
Osoby odpowiedzialne ze strony agencji Brain:
- Art. Director: Anna Łoskiewicz
- Copywriter: Jacek Izrailewski
- Account Supervisor: Anna Browarek
- Senior Account Executive: Wiktoria Mockałło
- Reżyseria: Anna Łoskiewicz i Jacek Izrailewski
- Fotograf: Jacek Kołodziejski
- Osoby odpowiedzialne ze strony Klienta:
- Dorota Banaszek, Aleksandra Borowicz, Marcin Wieczorkowski
- Muzyka tradycyjnie: Olaf Deriglasoff
Zakres mediów: zgodnie z mediaplanem (TV, radio, outdoor, prasa, Internet)
Kampania rusza 12.11.2007