Nowatorska kampania Plusa na Kartę wykorzystuje nowoczesne technologie, w szczególności rozszerzoną rzeczywistość, by przyciągnąć uwagę i zaangażować odbiorców w sposób, jakiego jeszcze nie było. Po zeskanowaniu specjalnego kodu QR lub kliknięciu w interaktywną reklamę użytkownik zostanie przeniesiony do wirtualnego świata, w którym pojawią się animowane abstrakcyjne elementy – soczyste kebaby, sympatyczne kapibary i dmuchane jednorożce.
Kampania ma na celu zapewnienie użytkownikom rozrywki oraz pokazanie, że Plus na Kartę to nie tylko mnóstwo gigabajtów, ale też świetna zabawa. W końcu dodatkowe 9000 GB, które można otrzymać na przestrzeni roku daje ogrom możliwości – od oglądania filmów i grania w gry po słuchanie muzyki czy po prostu cieszenie się internetem. W ramach dodatkowego bonusu dla nowych klientów największy pakiet 100 GB przez pierwsze dwa miesiące dostępny będzie za połowę ceny – 22,50 zł.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają Plus i Agencja Freundschaft. Kampania obejmuje szeroki zakres działań digitalowych – interaktywne banery na stronach internetowych, reklamy w mediach społecznościowych oraz materiały OOH wyposażone w kody QR. To już kolejny – obok spotów inspirowanych Damą z łasiczką oraz Stańczykiem, gdzie z widoku obrazu przechodzimy do realnego świata – projekt Plusa z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi AI.
To dopiero początek!
Plus na Kartę planuje kolejne niespodzianki, więc warto być czujnym. Na początek zaprasza do pierwszej zabawy. Wystarczy wejść w świat Plusa na Kartę i zobaczyć, co czeka po drugiej stronie rozszerzonej rzeczywistości oraz…tęczy. Następnie zrobić zdjęcie lub zrzut ekranu i oznaczyć je profilem @plus_polska na swoim profilu społecznościowym.
Stay tuned. Obserwujcie profil Plusa portalach społecznościowych: facebook, instagram, X (twitter).