UPC Biznes wystartowało dziś z nową kampanią outdorową, wspierającą ofertę dla małych i średnich firm z megaszybkim Internetem. Kampania informuje także o kontynuacji promocji, w której klienci mogą skorzystać z usług operatora podpisując zobowiązanie na okres 6 miesięcy, a tym samym mają możliwość sprawdzenia ich niezawodności oraz profesjonalnej obsługi. Przedłużenie promocji to odpowiedź na duże zainteresowanie i pozytywne opinie klientów.
Bohaterem kampanii został znany z formatu reklamowego MegaRodzinki – MegaTata, tym razem w roli przedsiębiorcy ‘rozkręcającego’ własny biznes.
Billboardy można zobaczyć m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Bydgoszczy, na Śląsku oraz w Trójmieście. Dodatkowo w Warszawie usługi B2B promują siatki wielkoformatowe.
Celem trwającej właśnie kampanii usług dla firm jest wzmocnienie wizerunku UPC Biznes w segmencie małych i średnich firm. W drugiej połowie października do kampanii outdorowej dołączy radio.
Kreacja kampanii to dzieło agencji Heart & Brain. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD.