UPC Polska startuje z kampanią reklamową promującą nowe pakiety usług. Głównym bohaterem kampanii jest UPCeusz – ulubieniec rodziny. UPCeusz to urocza postać, która symbolizuje markę oraz usługi UPC. Jego róg świeci, dostarczając silne, najwyższej jakości Wi-Fi, skrzydełka oznaczają mobilność i szybkość, a długi ogon to symbol troski o Klienta i niezawodności. Jak go tu nie lubić?
– Zgodnie z obietnicą marki, UPC dzięki swoim usługom sprawia, że codzienne chwile są jeszcze bardziej kolorowe i pełne radości. UPCeusz doskonale się w tę misję wpisuje. – Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer UPC Polska
– Rzadko zdarza się taka okazja, aby móc stworzyć brand hero dla marki masowej zupełnie od zera. To bardzo długotrwały proces, w który zaangażowanych jest co najmniej kilkanaście kreatywnych osób. Brainstormy, setki szkiców, aż dochodzimy do momentu, w którym mamy finalną postać, zupełnie inną niż pierwotny pomysł. Stworzyliśmy bohatera, który nie tylko w pełni uosabia wartości marki UPC, ale wzmacnia jej tożsamość, budując bardziej osobistą i emocjonalną więź z konsumentami. – Filip Szperl, dyrektor kreatywny agencji K2.
Kampania UPC Polska z UPCeuszem w roli głównej wystartowała 2 września. Działania promocyjne obejmują zarówno reklamę ATL (telewizja, radio), internet, outdoor, non-standard w przestrzeni miejskiej, jak i materiały BTL (ulotki, plakaty, rollupy). Komunikację uzupełnią aktywności w social mediach oraz współpraca z influencerami.
Za strategię, kreację oraz realizację wszystkich działań reklamowych odpowiada agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD Direction.