Trwa kampania reklamowa Netii promująca najnowszą ofertę dla rynku małych i średnich firm (SOHO/SME). Trzydziestosekundowe, utrzymane w humorystycznej konwencji, spoty radiowe emitowane będą do 4 kwietnia br. Spoty radiowe Netii, reklamujące ofertę dla rynku małych i średnich firm, powracają na fale eteru po dłuższej przerwie. Nowa kampania promuje usługę telefoniczną taryfa Firma 6.0, z nielimitowanymi połączeniami do sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce, USA i Kanadzie oraz do sieci
stacjonarnych w całej UE za 79 zł miesięcznie netto, a także najnowszą ofertę dla firm z tabletem z 1 zł.
– W myśl naszego hasła przewodniego – Wolność Wyboru – przygotowaliśmy dwie wersje spotów, które roboczo nazwaliśmy „sklep ogrodniczy” oraz „firma księgowa”. Obie reklamy stworzone są w humorystycznej, poetyckiej konwencji, stylizowanej na „Panu Tadeuszu” Adama Mickiewicza. Mamy nadzieję, że wykorzystanie siły poezji trafi do słowiańskich dusz naszych Klientów – powiedziała Izabella Topolska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w Netii.
Nowe spoty emitowane będą do 4 kwietnia br. na antenie stacji radiowych: RMF FM, RMF Classic, TOK FM, Radio PIN oraz Polskie Radio PR 3. Z kreację spotów odpowiada agencja Brasil, natomiast za zakup mediów (radio) odpowiada Carat Polska.