Rozpoczął się kolejny etap kampanii rebrandingowej Grupy Polsat Plus. Tym razem każda z kluczowych marek – Plus, Polsat i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) – promowana jest w oddzielnym spocie prezentującym to, co dla danej marki jest najbardziej charakterystyczne. Wspólnym motywem kampanii jest nowe hasło przewodnie: „Ty rządzisz”. Wszystkie trzy marki łączy wspólny przekaz „Wybierz swoje wszystko” oraz zharmonizowana identyfikacja wizualna.
Po pierwszej w historii wspólnej kampanii kluczowych marek Grupy Polsat Plus nadszedł czas na kolejny etap procesu rebrandingu. W trzech spotach przygotowanych oddzielnie dla każdej z wiodących marek Grupy, czyli Plusa, Polsatu i Polsat Box, prezentowane są ich wyróżniki. Wszystkie spoty łączy jeden przekaz – wolność i swoboda wyboru tego, czego każdy klient i widz chce – zgodnie ze wspólnym hasłem „Ty rządzisz”.
W spocie Plusa wiodącym motywem jest to, że łączy ludzi – dzięki najlepszemu, najszybszemu i największemu zasięgowo internetowi 5G oraz bogatej ofercie smartfonów.
W nowym spocie Polsat Box skupiono się na bogatym wyborze wszelkiego rodzaju treści oraz sposobie dostępu do nich.
Z kolei w spocie Polsatu kluczowe są emocje i rozrywka oraz oferta wielu kanałów, z których każdy członek rodziny może wybrać coś dla siebie.
Dla wszystkich trzech marek stworzony został nowy wspólny przekaz „Wybierz swoje wszystko” oraz ujednolicono język wizualny. Pozwala to na łatwiejszą identyfikację i zrozumienie, że Plus, Polsat i Polsat Box należą do jednej Grupy Polsat Plus.
W nowych filmach pojawiają się gwiazdy charakterystyczne dla każdej z marek. W spocie Plusa występuje jego nowy ambasador – Wojciech Mecwaldowski. W filmie Polsatu pojawia się cała plejada gwiazd znanych z jego anten: Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Karolina Gilon, Dorota Gawryluk, Izabela Janachowska, Maciej Dowbor, Bogusław Wołoszański, Bartłomiej Kasprzykowski oraz Jerzy Mielewski. Natomiast w reklamie Polsat Box jest to znany z wcześniejszych kampanii Cyfrowego Polsatu Jacek Braciak.
Wspólnym mianownikiem wszystkich trzech spotów jest przekaz, że tym kto rządzi, jest każdy klient – mieszkaniec Polski, użytkownik internetu, widz telewizyjny, fan filmów i seriali czy kibic sportu. Bliskość marek podkreśla również unowocześniona i zharmonizowana identyfikacja wizualna. Wszystkie filmy mają również jedną ścieżkę dźwiękową – „You Can’t Hurry Love” Phila Collinsa.
Metryczki kampanii:
Kampania Plusa
- Agencja: Freundschaft
- Reżyser: Marcin Filipek
- Operator obrazu: Mateusz Dziekoński
- Scenariusz: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
- Muzyka: Eddie Holland, Brian Holland, Lamont Heribert Dozier – Wykonanie Phil Collins “Can’t hurry love”
- Producent: Ryszard Kłosowski
- Dom Produkcyjny: TFP
- Postprodukcja: RIO de Post, Roboto
- Dom mediowy: Vizeum
- Media: TV, kino, radio
Kampania Polsat
- Agencja: Freundschaft
- Reżyser: Michał Bulik
- Operator obrazu: Marek Rajca
- Scenariusz: Monika Kamińska, Karolina Czarnota
- Muzyka: Eddie Holland, Brian Holland, Lamont Heribert Dozier – Wykonanie Phil Collins “Can’t hurry love”
- Producent: Ryszard Kłosowski
- Dom Produkcyjny: TFP
- Postprodukcja: RIO de Post, Roboto Sound
- Dom mediowy: Vizeum
- Media: TV, kino, online
Kampania Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat)
- Agencja: Freundschaft
- Reżyser: Marcin Filipek/ Armin Kurasz
- Operator obrazu: Mateusz Dziekoński, Tomasz Ziółkowski
- Scenariusz: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut, Piotr Jakubowski, Michał Konert
- Muzyka: Eddie Holland, Brian Holland, Lamont Heribert Dozier – Wykonanie Phil Collins “Can’t hurry love”
- Producent: Ryszard Kłosowski
- Dom Produkcyjny: TFP
- Postprodukcja: RIO de Post, Roboto
- Dom mediowy: Vizeum
- Media: TV, kino, radio