Grupa Wirtualna Polska prezentuje nową odsłonę jednego z najpopularniejszych serwisów lifestyle’owych dla kobiet – Kafeteria.pl (ponad 2,6 mln RU i 18 mln PV miesięcznie*). Witryna adresowana jest do nowoczesnych kobiet, szukających ciekawych treści dotyczących m.in. stylu życia, zdrowia czy urody. Serwis został gruntownie odświeżony i przebudowany. Publikowane w nim treści zostały zorganizowane w siedmiu kategoriach tematycznych:
Felietony, Zdrowie i uroda, Seks i związki, Styl życia, Kultura, Kuchnia oraz Damska Torebka. W tej ostatniej pojawią się informacje na temat nowości kosmetycznych, testy oraz porady specjalistów. Na witrynie można również znaleźć odnośniki do Forum oraz Kafeterii TV.
– Dzięki nowej szacie graficznej Kafeteria.pl zyskała na przejrzystości i stała się nowoczesnym serwisem z lepiej wyeksponowanym kontentem – mówi Edyta Sidwa, Product Manager obszaru People w Grupie Wirtualna Polska. – To jednak dopiero początek rewolucji. Niebawem pojawią się nowe funkcjonalności oraz zostanie uruchomiona nowoczesna strona mobilna – wyjaśnia.
Oprócz nowego wygładu zmieni się również linia wydawnicza serwisu. – W nowej Kafeterii nie zabraknie ważnych, nieraz kontrowersyjnych tematów, ubranych w dobitne, ale eleganckie słowa – zapewnia Magda Trawińska-Kosik, Redaktor Naczelna serwisu.
Kafeteria.pl to przede wszystkim tematy z życia kobiet dot. związków, macierzyństwa czy rodzicielstwa. Teksty opierają się m.in. na historiach z listów do redakcji. Istotna częścią serwisu są felietony, reportaże, opinie oraz recenzje, a także porady specjalistów z zakresu zdrowia i urody.