Netia poinformowała o bardzo dużym zainteresowaniu internautów wprowadzoną 29 lipca br. nową marką i ofertą Dropss, czyli „czystego internetu” – w bardzo korzystnej cenie (49,90 zł/miesięcznie). Operator równocześnie dziękuje Internautom za zwrócenie uwagi na niejasności dotyczące komunikacji ceny usługi po okresie promocyjnym – w opublikowanym pierwotnie cenniku – mogące wprowadzać w błąd klientów. W związku z tym już 1 sierpnia Netia wprowadziła stosowne zmiany w regulaminie usługi.
Dropss to pierwsza na polskim rynku tak rewolucyjna oferta usług „czystego internetu” bez żadnych dodatkowych opłat oraz zobowiązań, a skierowana jest do wszystkich klientów indywidualnych korzystających z usług internetu stacjonarnego (na łączach d.Neostrada – Orange Polska) – nic więc dziwnego, że już w ciągu kilku pierwszych dni spotkała się z rosnącym zainteresowaniem jej potencjalnych użytkowników.
– Cieszymy się, że wprowadzona kilka dni temu nasza nowa oferta Dropss spotkała się z tak wieloma pozytywnymi ocenami – zarówno licznych przedstawicieli mediów – jak i tysięcy internautów. – mówi Michał Zawadzki – Dyrektor Rozwoju Produktów i Oferty w Netii. – Jednocześnie dziękujemy wszystkim internautom za komentarze. Wzięliśmy je pod uwagę i dokonaliśmy modyfikacji cennika, dzięki czemu jest on jeszcze bardziej czytelny i przejrzysty. Jestem przekonany, że teraz wszyscy nasi klienci będą z zadowoleniem korzystać z przyjaznej im oferty Dropss – zawsze za 49 zł/miesięcznie.
Zgłaszane przez internautów i media niejasności odnośnie ceny oferty Dropss po okresie promocyjnym wynikały z automatycznego zastosowania w pierwotnie opublikowanym regulaminie standardowych zapisów z cenników Netii, które występują w przypadku umów promocyjnych i de facto nie mają zastosowania w przypadku umów bezterminowych.
W przypadku oferty Dropss, klientów Netii obowiązuje umowa bezterminowa bez żadnych dodatkowych zapisów szczegółowych, zatem opłata dla nich jest zawsze stała i wynosi 49,90 zł/miesięcznie.
Wreszcie ktoś zrozumiał, że potencjalni klienci nie są baranami i warto im przedstawić konkretną, przejrzysta ofertę. W neostradzie najwyraźniej tego nie pojmują.