Klienci Banku Pekao mogą już korzystać z nowej, uproszczonej strony logowania do bankowości elektronicznej Pekao24. Wraz ze zmianą sposobu logowania, serwis został uzupełniony o nowe funkcje, które pozwolą klientom na wygodne bankowanie bez wychodzenia z domu. Udogodnienia sprawią, że Pekao24 stanie się jeszcze bardziej innowacyjne i proste w obsłudze. Nowa strona logowania oraz dodatkowe funkcje bankowości internetowej Pekao24 dostępne są od 17 kwietnia br.
Na nowej stronie logowania możliwe jest odblokowanie usługi Pekao24 w przypadku, kiedy została ona zablokowana w wyniku błędnych prób logowania, a hasło do serwisu klienci odzyskają całkowicie zdalnie – bez konieczności kontaktu z infolinią lub wizyty w placówce.
– W czasach ograniczonego fizycznego kontaktu z bankiem, szczególnie ważne jest, aby zapewnić klientom wygodną obsługę w kanałach elektronicznych. Nowa strona logowania przekierowuje do nowoczesnego oblicza banku, nowego Pekao24, które oferuje więcej dostępnych możliwości bankowania bez wychodzenia z domu – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.
Bank Pekao wprowadził również nowe udogodnienia w samym serwisie. Teraz klienci w prosty sposób otworzą konto, w tym również konto walutowe z kartą płatniczą, lub zamówią dodatkową kartę do istniejącego rachunku. Dzięki wizerunkowi posiadanych kart użytkownicy łatwiej będą mogli nimi zarządzać. Nowością w serwisie jest także możliwość wykonania przelewu do urzędu skarbowego na Indywidualny Rachunek Podatkowy oraz zlecenia natychmiastowego przelewu dzięki usłudze Express Elixir.
Pekao zachęca do korzystania z nowych funkcji serwisu również klientów prowadzących działalność gospodarczą. Od teraz w prosty sposób będą oni mogli uruchomić profil klienta firmowego i swobodnie przełączać się z konta firmowego na prywatne i odwrotnie.
Nowa strona logowania do Pekao24 już działa, jednak klienci wciąż mogą korzystać z jej poprzedniej wersji. Wystarczy kliknąć w odpowiedni baner dostępny na stronie głównej.