T-Mobile Polska po zakończeniu z sukcesem procesu integracji z firmą GTS Poland uruchomił stronę www.t-mobile.pl/biznes, na której przedstawia portfolio usług teleinformatycznych dla klientów biznesowych. Dodatkowo dzieli się z nimi doświadczeniem, wiedzą oraz trendami, które pokazują jak technologie teleinformatyczne mogą zmieniać sposób działania przedsiębiorców i dużego biznesu.
Powstanie nowej strony www.t-mobile.pl/biznes jest kolejnym widocznym elementem sukcesu integracji T-Mobile Polska z GTS Poland. T-Mobile w wyniku integracji rozbudował swoją ofertę usług telekomunikacyjnych o bogate portfolio usług teleinformatycznych i zyskał zupełnie nowe kompetencje. Dzięki temu oferuje klientom biznesowym kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne.
Stworzenie strony dla klientów biznesowych wyraża zobowiązanie T-Mobile do bycia nie tylko usługodawcą, ale przede wszystkim partnerem i doradcą biznesowym, który dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, towarzyszy przedsiębiorcom przy podejmowaniu ważnych decyzji jakimi są inwestycje w rozwiązania telekomunikacyjne oraz IT.
Nowa strona została przygotowana z myślą o przedstawicielach dużych i średnich firm, którzy poszukują rzetelnych informacji na temat stosowania zaawansowanych rozwiązaniach teleinformatycznych w biznesie. Przedsiębiorcy znajdą na niej nie tylko informacje na temat oferowanych przez T-Mobile rozwiązań teleinformatycznych, ale także przykłady ich zastosowania i wpływ na biznes, opisy realnych sytuacji, które w procesie decyzyjnym są źródłem informacji i materiałem do oceny szans oraz zagrożeń.
– W T-Mobile mamy świadomość, że prezentacja rozwiązań to dopiero początek dialogu, w którym klient zwykle stawia wiele pytań. Jako eksperci i doradcy odpowiadamy wszystkie pytania czy wątpliwości, ale staramy się również pójść o krok dalej. W tym celu dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Chcemy dostarczyć jak najwięcej użytecznych i praktycznych informacji, które pozwolą naszym klientom podejmować najlepsze decyzje i wspólnie osiągać sukcesy – powiedział Slawomir Koszołko, Dyrektor Departamentu Marketingu i Rozwoju Biznesu w T-Mobile Polska.