Na wizytę w salonach sprzedaży Energi można umówić się przez Internet. Rezerwacja konkretnej godziny odbywa się za pomocą strony internetowej rezerwacje.energa.pl. Energa Obrót jest pierwszym sprzedawcą energii w Polsce, który uruchomił taką usługę. Wyzwaniem dla firm jest dostosowanie się do dynamicznego trybu życia swoich klientów. Energa wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, wprowadziła możliwość umówienia się na wizytę w salonie sprzedaży na konkretną godzinę.
– Nowe technologie są wyznacznikiem postępu, ale i wygody, dlatego w Enerdze Obrót staramy się być z nimi na bieżąco. Tym razem, jako pierwsi w branży energetycznej, dajemy możliwość zdalnej rezerwacji wizyt – mówi Błażej Krawczyszyn, wiceprezes zarządu Energi Obrót. – System działa już we wszystkich salonach własnych. Oczywiście, jest to wyłącznie dodatkowe udogodnienie dla klientów. Wciąż będzie można przyjść do salonów Energi Obrót i załatwić niezbędne formalności bez obowiązku wcześniejszej rezerwacji.
Opcję zdalnego zamawiania wizyt otrzymują klienci, zarówno indywidualni, jak i przedstawiciele małych przedsiębiorstw. Internetowa rezerwacja możliwa jest dla każdej kategorii spraw obsługiwanych w salonach Energi Obrót.
– Na początek uruchamiamy dedykowaną zamawianiu wizyt platformę online, która działa pod adresem rezerwacje.energa.pl. Strona dostępna jest zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. W drugiej kolejności udostępnimy również aplikację na smartfony, tak aby zdalne umawianie wizyt w naszych salonach było jeszcze szybsze i wygodniejsze – dodaje Błażej Krawczyszyn.
Rezerwowanie wizyty, czyli jak zaoszczędzić czas
Zdalne rezerwowanie wizyty w Salonie Sprzedaży Energi Obrót jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę rezerwacje.energa.pl i w formularzu zgłoszeniowym podać swoje imię, nazwisko, adres mailowy, numer telefonu oraz wybrać najbliższy Salon.
Po wskazaniu miejsca, zostaną wyświetlone wolne terminy począwszy od bieżącego dnia roboczego. Warunkiem dostępności konkretnej pory jest minimum dwugodzinne wyprzedzenie. Wybierając czas spotkania, system zapisze parametry i dokona rezerwacji, a na ekranie ukażą się szczegóły, tj. lokalizacja salonu, data wraz z godziną oraz link do ewentualnej anulacji. System wyświetli także QR kod, który po zeskanowaniu zapisuje wszystkie informacje. Trafią one również na adres mailowy podany przez klienta w formularzu kontaktowym. Po przyjściu do salonu w zarezerwowanym terminie należy tylko w kolejkomacie wybrać opcję „Umówiona wizyta”.
W salonach sprzedaży Energi można:
- zawrzeć umowę,
- wybrać lub zmienić grupę taryfową, moc, bądź inne parametry umowy,
- zaktualizować dane kontaktowe,
- uzyskać informację na temat obowiązujących cenników i taryf,
- uzyskać informację o aktualnych promocjach,
- poznać produkty i usługi,
- aktywować nowoczesne formy rozliczeń: Rozliczenia Rzeczywiste, rozliczenia pre-paid – Prąd bez Ryzyka,
- zarejestrować konto w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK),
- aktywować e-Fakturę,
- złożyć wniosek na obciążenie rachunku w ramach polecenia zapłaty,
- klienci SOHO mogą uzyskać rabat, bądź wynegocjować korzystną cenę energii elektrycznej,
- uzyskać informację na temat trybu składania reklamacji,
- złożyć reklamację pisemną,
- złożyć potwierdzenie wpłaty po wyłączeniu z przyczyn windykacyjnych, na podstawie którego zostanie wystawione zlecenie na ponowne podłączenie,
- przepisać licznik na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego