Do sklepu Google Play trafiła właśnie nowa wersja sportowej aplikacji mobilnej Grupy Interia. W aktualizacji zadbano o odświeżony layout, nowy układ treści, jeszcze więcej ciekawych artykułów oraz relacji z wydarzeń sportowych (w tym materiałów wideo), a także wdrożono dodatkowe funkcjonalności, ułatwiające korzystanie z aplikacji jak tryb ciemny oraz „Czytaj artykuł” – dodatki znane z flagowej aplikacji Interia.
Użytkownik w aplikacji otrzymuje dostęp do relacji na żywo z wydarzeń sportowych — meczów piłki nożnej, rozgrywek siatkarskich, tenisowych i wielu innych. Każdy sportowy kibic może także śledzić wyniki z kilkunastu lig, a intuicyjna obsługa i atrakcyjny wygląd aplikacji sprawiają, że korzystanie z aplikacji Interia Sport staje się łatwe i przyjemne. Użytkownicy, dzięki aplikacji, otrzymują również dostęp do wielu materiałów wideo, takich jak skróty i fragmenty meczów piłkarskich, strzelone bramki podczas rozgrywek z udziałem reprezentacji Polski, ale także te pochodzące z Ligi Mistrzów, Ligi Europy, gal bokserskich i MMA oraz siatkarskich rozgrywek z udziałem reprezentacji Polski (zarówno kobiet, jak i mężczyzn), PlusLigi oraz Tauron Ligi.
Dzięki opcji „Czytaj artykuł” każdy użytkownik jednym kliknięciem uruchomi wersję audio wybranego tekstu. To pozwoli odsłuchać treść artykułu w sytuacjach, w których czytanie staje się niemożliwe lub utrudnione, jak jazda autem czy autobusem.
– Chcieliśmy, żeby aplikacja Interia Sport na system Android była atrakcyjnym narzędziem dla każdego kibica, bez względu na wybraną dyscyplinę. Nowe funkcjonalności aplikacji w połączeniu z personalnym wzmocnieniem redakcji sportowej o znanych dziennikarzy i ekspertów ze świata sportu, sprawiają, że Interia Sport ma potencjał, by stać się nieodłącznym narzędziem każdego fana sportu – wyjaśnia Michał Antosiewicz, Mobile Product Manager w Grupie Interia.
Najnowsza wersja aplikacji Interia Sport została w pełni zintegrowana z pakietem HMS (Huawei Mobile Services) i trafiła równie do Huawei App Gallery.
Według Badania Gemius/PBI we wrześniu 2020 roku serwis Sport Interia odwiedziło 2,2 mln realnych użytkowników, generujących 23,6 mln odsłon. Podczas gdy strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały 18,9 mln realnych użytkowników i 1,4 mld odsłon.