Firma Progress, zaufany dostawca oprogramowania do tworzenia aplikacji i infrastruktury informatycznej, zaprezentowała nową wersję oprogramowania Progress® Sitefinity® 14.4. Narzędzie to stanowi centrum zarządzania spersonalizowanymi interakcjami z klientem, prowadzonymi za pośrednictwem wielu zintegrowanych ze sobą cyfrowych kanałów (ang. composable Digital Experience Platform, DXP). Ułatwia ono przedsiębiorstwom skuteczną realizację strategii cyfrowej transformacji.
Interakcje w świecie online stały się podstawową formą komunikacji między klientami a właścicielami marek handlowych. Ważne jest dokładne zrozumienie wzorców zachowań użytkowników i wykorzystanie ich do usprawnienia dostarczania danych o produktach cyfrowymi kanałami, jak też pozyskiwania informacji zwrotnych dotyczących doświadczenia z ich użytkowania.
Najnowsza wersja oprogramowania Progress Sitefinity pozwala na szybszą, skonsolidowaną komunikację z klientami dzięki udoskonalonym algorytmom sztucznej inteligencji, które pozwalają lepiej zrozumieć mechanizmy segmentacji grup klientów oraz ich zachowanie. Wprowadzono także unowocześniony frontend .NET 7 oraz rozbudowano bazujące na sztucznej inteligencji interfejsy konwersacyjne, które obecnie są bardziej wrażliwe na kontekst rozmowy. Dodatkowo, twórca narzędzia Sitefinity 14.4 zapewnia przedsiębiorstwom wydłużony czas wparcia po zakupie tego produktu.
– Firmy nieustannie przyspieszają swoje projekty cyfrowej transformacji, aby utrzymać przewagę konkurencyjną. W świecie, w którym szybkość i jakość muszą iść w parze, przedsiębiorstwa potrzebują partnera zapewniającego wyeliminowanie skomplikowanych procesów oraz wnoszącego stabilność, spójność i skalowalność. Wraz z premierą nowej wersji naszego produktu ponownie potwierdzamy podjęte przez nas zobowiązanie do bycia takim partnerem i towarzyszenie klientom w drodze do sukcesu – powiedział Loren Jarrett, Executive Vice President and General Manager, Digital Experience w firmie Progress.
Nowości zapewniane przez Sitefinity 14.4:
- Rozbudowana analityka dotychczasowego doświadczenia klienta ze współpracy z daną marką: analiza i wizualizacja najczęściej występującego zachowania dotyczącego kluczowych punktów interakcji z marką pozwala firmom zrozumieć postępowanie klientów, zweryfikować czy procesy i procedury odpowiadają na ich potrzeby, a następnie poddać je ewentualnej optymalizacji.
- Usprawnione definiowanie obszarów dotyczących doświadczeń klientów dzięki rozbudowanym mechanizmom sztucznej inteligencji: zaktualizowane funkcje analizy treści i reguł bazujących na konwersji przekładają się na lepszą analizę potrzeb grupy docelowej oraz pomagają dopasować do nich funkcjonowanie produktu.
- Aktualizacja frontendu Sitefinity do platformy .NET 7: funkcjonowanie nowej wersji frontendu oddzielone zostało od backendu, co ułatwiło zwiększenie wydajności witryn internetowych poprzez wdrożenie mechanizmów optymalizujących, takich jak usprawnione buforowanie.
- Rozszerzone opcje interfejsów konwersacyjnych: mechanizmy interakcyjne zostały ulepszone dzięki zwiększeniu wrażliwości na kontekst rozmowy, personalizacji początkowego zaangażowania w kontakt z produktami oraz narzędziom administracyjnym służącym do lepszej analizy wydajności chatbota i usprawnienia jego szkolenia.
- Długoterminowe wsparcie: dzięki zapewnianemu przez Progress wsparciu klientów przez 4 lata, mogą oni korzystać z poniesionej inwestycji przez długi czas, mając zapewnioną jej stabilność, niezawodność, wydajność i bezpieczeństwo.
– Podjęliśmy decyzję o wyborze Sitefinity bazując na dwóch kluczowych czynnikach: skalowalności i elastyczności. Dzięki zapewnianemu przez to rozwiązanie potężnemu zestawowi narzędzi możemy tworzyć bardziej skoncentrowane interakcje związane z naszą marką, a jednocześnie cieszyć się bardziej płynnie funkcjonującymi procesami. Praca z najnowszą wersją platformy .NET zwiększyła naszą produktywność, ponieważ większość projektów programistycznych realizujemy już na produktach .NET – powiedział Randy Muns, Digital Operations Leader w firmie Payworks.
Sitefinity dostarcza inteligentne narzędzia dla marketerów oraz rozszerzalną platformę dla programistów do tworzenia angażujących internetowych i wielokanałowych mechanizmów cyfrowej interakcji. Oprogramowanie pozwala na udane wdrożenie DXP, dzięki czemu zyskało uznanie w różnych branżach, regionach i firmach o różnej skali działalności. Produkt został wymieniony w tegorocznej edycji raportu „Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms”. Z kolei firma G2 przyznała Sitefinity tytuł zwycięzcy w konkursie 2023 Best Software Awards.