Kilka miesięcy temu Netia pokazała swoje całkiem nowe oblicze. Kompleksowy „rebraining” marki obejmował kilka aspektów, w tym m.in. identyfikację wizualną firmy. Nowy CI Netii właśnie otrzymał nagrodę w prestiżowym, międzynarodowym konkursie „Red dot award: communication design”. Zmiana wizerunkowa Netii, która została oficjalne zaprezentowana ostatniego dnia marca tego roku, była początkiem rewolucyjnych zmian dla firmy.
Nowe logo, nowa oferta, nowa filozofia, czy wreszcie nowe podejście do klienta – to wszystko tworzy nowy obraz marki Netia.
Nagrodzona w międzynarodowym konkursie „Red dot award: communication design” całkiem nowa koncepcja Corporate Identity Netii opiera się na oddziaływaniu nie jednym, stałym logiem ale całą identyfikacją wizualną. Składają się na nią proste, ale jednocześnie bardzo pomysłowe w swojej formie kolorowe kropki, które układają się w setki kombinacji i znaków. Dzięki temu zabiegowi nie istnieje jedno, stałe logo Netii. Jego miejsce zastępuje niezliczona ilość wzorów, z których każdy może symbolizować coś innego.
– Jest nam niezmiernie miło, że nasza nowa koncepcja identyfikacji wizualnej uzyskała nagrodę w tak prestiżowym konkursie. Konkurencja była bardzo duża, więc tym bardziej cieszymy się, że zostaliśmy docenieni. To wyróżnienie utwierdza nas w przekonaniu, że rynek potrzebuje pomysłów odważnych, łamiących obowiązujące stereotypy. – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu Netii.
Za stworzenie nowego CI Netii odpowiedzialna była jedna z najlepszych agencji brandingowych w Polsce i w całej Europie – White Cat Studio.
Projekt Netii został wyróżniony spośród blisko 6500 zgłoszeń z 40 krajów. Międzynarodowe jury, grupa uznanych ekspertów z dziedziny designu, oceniała projekty w 24 kategoriach. Netia zwyciężyła w kategorii ‘Corporate Design’.
Oficjalne wręczenie nagród odbędzie się 7 października podczas uroczystej gali w Konzerthaus w Berlinie.