Platforma Pilot WP wprowadziła zmiany w swojej ofercie. Od 18 lutego użytkownicy Pilota WP zyskali dostęp do kolejnych 17 kanałów z portfolio TVN Warner Bros. Discovery, co powiększyło bibliotekę stacji nadawcy na platformie do łącznie 24 kanałów. W ramach pierwszego etapu wdrożenia, na 7 kanałach zostanie uruchomiona także technologia Dynamic Ad Insertion (DAI).
Platforma Pilot WP stawia na ciągły rozwój, dostosowując swoją ofertę do zróżnicowanych preferencji użytkowników. Teraz – oprócz m.in. TVN, TVN24 i TVN24 BiS – Pilot WP oferuje dodatkowo 17 kanałów grupy TVN Warner Bros. Discovery, w tym.: TVN7, TVN Style, Discovery, HGTV czy TTV. Dodatkowo, użytkownicy mogą wybrać spośród 4 nowych pakietów usługi.
– Nawiązanie współpracy z TVN Warner Bros. Discovery to ważny krok w realizacji naszej strategii dostarczania najwyższej jakości treści. Dzięki dodaniu 17 kanałów od TVN Warner Bros. Discovery, zapewniamy użytkownikom dostęp do szerokiej oferty rozrywkowej, filmowo-serialowej, dokumentalnej oraz informacyjnej. Uruchomienie dynamicznej reklamy adresowalnej (DAI) na tych kanałach pozwoli na lepsze dopasowanie treści reklamowych do odbiorców. To połączenie jakości, różnorodności i nowoczesnej technologii, które spełnia oczekiwania użytkowników – mówi Jagna Wiszniewska, VP of Content w Audiotece Group.
– Od teraz, wspólnie z Pilotem WP, możemy zaoferować widzom platformy jeszcze większą bibliotekę naszych najlepszych seriali, filmów i programów, dostępnych łącznie na 24 kanałach z naszego portfolio. Jednocześnie po raz pierwszy uruchamiamy nasze kanały z technologią DAI w środowisku OTT zewnętrznego operatora. Jest to kolejny krok w naszej technologicznej rewolucji, w ramach której wprowadzamy nowy standard dostarczania treści reklamowych. W pierwszym etapie wdrożenia innowacyjna technologia DAI zostanie zastosowana na 7 kanałach, co sprawi, że czas spędzony na oglądaniu w Pilocie WP będzie jeszcze bardziej satysfakcjonujący. Dzięki personalizacji reklam widzowie otrzymają komunikaty lepiej dostosowane do ich potrzeb, co przełoży się na lepsze doświadczenia z oglądania telewizji. Równocześnie dla naszych partnerów reklamowych otwierają się jeszcze większe możliwości skutecznego docierania do nowych grup odbiorców – mówi Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
Platforma Pilot WP oferuje w tej chwili 4 pakiety subskrypcyjne:
- STARTOWY w cenie 19,99zł,
- OPTYMALNY w cenie 29,99zł,
- ROZSZERZONY w cenie 44,99zł,
- MAKSYMALNY w cenie 54,99zł.
Dla użytkowników preferujących darmowe rozwiązania, dostępna jest możliwość oglądania podstawowych kanałów, poprzedzanych reklamami.
Przy okazji rozszerzenia oferty, Pilot WP promuje loterię, w której główną nagrodą jest nowoczesny samochód Volvo XC40. Do 7 kwietnia 2025 roku każdy, każdy kto kupi wybrany pakiet Pilota WP objęty promocją lub subskrypcję Audioteki, otrzyma losy uprawniające do udziału w losowaniu. 300 dodatkowych nagród to wysokiej klasy słuchawki. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie www.loteria-audioteka-pilotwp.com do 14 kwietnia 2025 roku, a wielki finał i losowanie nagrody głównej odbędzie się 18 kwietnia 2025 roku.