Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1. CNN jest najpopularniejszą stacją informacyjną na świecie, dostarcza newsy przez 24 godziny na dobę. Cartoon Network to znany globalnie kanał z animacjami dla dzieci w wieku 6–12 lat, który od 20 lat bawi kolejne pokolenia polskich widzów.
Boomerang oferuje dziewczętom i chłopcom w wieku 4–7 lat ekscytującą mieszankę ulubionych i zabawnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!” i „Tom i Jerry Show”. TNT uzupełnia bogatą ofertę kanałów filmowo-serialowych WP Pilot, zarówno pełnometrażowymi hitami, takimi jak: „Blade: Wieczny łowca”, „Skazani na Shawshank” czy „Akademia Policyjna”, jak i znanymi serialami, wśród których znajdują się: „Rozbici”, „Objazd” i „4 Blocks”. W ramówce TNT są najpopularniejsze filmy studia Warner Bros. i innych hollywoodzkich wytwórni, autorstwa najlepszych reżyserów.
Tele5 nadaje przede wszystkim programy rozrywkowe. Obok dużych produkcji kina europejskiego i amerykańskiego, stacja prezentuje też autorskie programy publicystyczne i kulturalne. Zestaw nowych kanałów w WP Pilot zamyka jedna z najstarszych polskich telewizji komercyjnych – Polonia1.
Tele5 i Polonia1 są dostępne za darmo, CNN i Cartoon Network uzupełniają pakiet podstawowy, zaś wszystkie nowe kanały są dostępne w pakiecie rozszerzonym.
Łącznie w ofercie WP Pilot jest ponad 90 kanałów telewizyjnych w pakietach bezpłatnych i premium. Serwis za darmo udostępnia 31 kanałów, cena pakietów płatnych rozpoczyna się od 6,90 zł za miesiąc.
W ofercie WP Pilot są kanały ogólnotematyczne, filmowe, sportowe oraz te, przygotowane z myślą o najmłodszych. Użytkownicy mogą śledzić premiery programów, oglądać nowe sezony seriali czy ulubione filmy tak, jak chcą i kiedy chcą. Bez limitów, zbędnych formalności czy dekodera. To idealne rozwiązanie zwłaszcza w kontekście zbliżającego się długiego weekendu i wyjazdów wakacyjnych.
Usługa dostępna jest poprzez stronę internetową, aplikacje w systemach Android i iOS, a także przez Chromecast i w telewizorach z usługą Android TV. To klienci decydują, jak długo chcą korzystać z wybranej oferty.