ATM S.A., oferująca usługi telekomunikacyjne pod markami ATMAN i Thinx Poland, podpisała nowe kontrakty na świadczenie usług kolokacji, transmisji danych i dostępu do Internetu o łącznej wartości ponad 4 mln zł netto. W pierwszych miesiącach tego roku oferta telekomunikacyjna ATM S.A. cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród instytucji sektora publicznego. Spółka podpisała nowe umowy m.in. z Krajowym Biurem Wyborczym, Ministerstwem Finansów, Polską Agencją Prasową,
Narodowym Centrum Sportu i Agencją Nieruchomości Rolnych. Kontrakty obejmują zarówno usługi kolokacji, świadczone obecnie w trzech nowoczesnych centrach danych o łącznej powierzchni ponad 8 300 m kw., jak i pozostałe usługi telekomunikacyjne, świadczone w oparciu o krajową sieć szkieletową i sieci metropolitalne ATMAN w ośmiu największych miastach Polski.
Wysoką jakość usług telekomunikacyjnych potwierdzają także umowy zawarte z instytucjami finansowymi. W ostatnim czasie ATM S.A. rozszerzyła swoją współpracę m.in. z Toyota Bank Polska S.A., Credit Agricole Corporate and Investment Bank S.A. i OPERA Dom Maklerski Sp. z o.o.
Podpisane kontrakty mają przeważnie charakter długoterminowy.