piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowe media usprawniają komunikację z klientem

    Zobacz również

    Możliwość sprawnej komunikacji z firmą wpływa na jej lepsze postrzeganie przez klienta. Amerykańskie przedsiębiorstwa oferujące wiele kanałów kontaktu notują dwukrotnie większą dynamikę wzrostu przychodów, a ich klienci są dwukrotnie bardziej lojalni. Sama infolinia i formularz kontaktowy nie zadowalają dziś wymagających interesantów.

    - Reklama -

    Coraz częściej konsumenci chcą kontaktować się z firmą za pomocą maili, mediów społecznościowych, czatów i wiadomości SMS. Oczekują wielokanałowości, czyli możliwości komunikowania się z przedsiębiorstwem w różnorodny sposób. – Niestety, wiele polskich firm nie jest jeszcze w stanie sprostać tym wymaganiom. Większość deklaruje jednak, że wprowadzenie wielokanałowości będzie dla nich priorytetem w najbliższych latach – mówi serwisowi infoWire.pl Tomasz Paprocki z firmy Focus Telecom Polska.

    Jeśli chcemy wdrożyć system komunikacji wielokanałowej, pamiętajmy o pewnych kwestiach. – Sama technologia nie wystarczy. Konsultant obsługujący infolinię powinien znać całą historię kontaktu z klientem, mieć dostęp do wymienianych maili czy SMS-ów. Kanały muszą być więc ze sobą zintegrowane, a także powiązane z systemem CRM – zauważa ekspert. Istotne jest również przeszkolenie pracowników. Pozwoli im to lepiej zrozumieć działanie całego systemu komunikacji.

    ŹródłoInfoWire
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...