Aplikacja mobilna „Mój TAURON” jest coraz popularniejsza wśród klientów TAURONA, którzy stali się nie tylko jej użytkownikami, ale również współtwórcami. To właśnie na podstawie informacji zwrotnych od klientów dodajemy nowe użyteczne funkcje. Najnowszą wprowadzoną zmianą jest możliwość przepisania licznika na nowego właściciela za pomocą Protokołu Zdawczo – Odbiorczego. Korzystając z aplikacji „Mój TAURON” można to zrobić zdalnie dzięki nowej funkcjonalności „Przepisz Licznik”.
– Na bieżąco wsłuchujemy się w to co przekazują nam nasi Klienci i staramy się, aby każda nowa aktualizacja wnosiła coraz większą wartość. Przykładem takiego podejścia jest m.in. wprowadzenie funkcjonalności „Przepisz Licznik” – mówi Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia.
Poza podstawowymi funkcjonalnościami aplikacji pozwalającymi na monitorowanie faktur i dokonywanie płatności, dużym zainteresowaniem klientów cieszy się możliwość samodzielnego podania stanu licznika. Klienci również chętnie korzystają z Fast Call, dzięki któremu mogą zamówić rozmowę z naszym konsultantem.
Aplikacja „Mój TAURON” została bezpłatnie udostępniona klientom w grudniu 2018 roku. Po roku działania korzysta z niej już ponad 127 000 użytkowników.