Od pierwszego sierpnia Diana Wasilewska obejmie stanowisko Marketing Managera w firmie Motorola Polska. W związku z tym przejmie koordynację działań dotyczących marketingu telefonów komórkowych w Polsce.
Jednocześnie Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe, zajmująca się dotychczas marketingiem w Polsce i Europie Środkowej i Wschodniej, rozszerzy zakres działań na Europę Północną: Skandynawię, Danię oraz państwa bałtyckie.
Diana Wasilewska, marketing manager – ukończyła Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Z reklamą związana jest od 1995 roku. Pierwszą pracę podjęła w Małopolskiej Agencji Reklamowej “Galicja”, a następnie w agencjach: McCann Erickson, Leo Burnett i Young and Rubicam. W 2004 roku objęła stanowisko Account Director w agencji Gruppa66 Ogilvy. Swoim doświadczeniem wspierała marki, takie jak: Coca-Cola, Colgate-Palmolive, Hasbro, Liberty Direct, Lubella, Motorola, PLL LOT, Sony, Sprite, Star Chips.
Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe – w Motoroli od 5 lat; doświadczenie zawodowe zdobywała na różnych stanowiskach marketingowych w firmach: Leo Burnett, Gillette i Johnson&Johnson (Consumer). Za swoje największe osiągnięcia w obecnej firmie uważa uporządkowanie działań marketingowych i PR, ukształtowanie wizerunku marki Motorola jako ikony stylu, szczególnie w oparciu o model RAZR V3 oraz projekty komunikacji niestandardowej np. projekt product placement w serialu “Magda M.”.
W pracy najbardziej fascynuje ją proces podejmowania decyzji zakupowych i możliwości wpływania na jego przebieg. Realizuje się w działaniach bliskich konsumentowi typu ambient, online oraz guerrilla marketing. Prywatnie lubi podróże, ostatnio zwiedziła Krym i zachodnie wybrzeże USA. Nie wyobraża sobie zimy bez jazdy na nartach – najlepiej na słonecznych stokach włoskich Alp.