piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowe usługi dla małych i średnich firm od TAURONA

    Zobacz również

    TAURON poszerza ofertę dla małych i średnich firm. Teraz klienci TAURONA mogą wybrać pakiet „Prąd plus e-firma”, w ramach którego otrzymają m.in. firmową stronę internetową oraz profesjonalną pocztę biznesową. To nowość w ofercie TAURONA i efekt współpracy Interią. Pakiet obejmuje również prąd z gwarancją rabatu, a także usługi serwisanta komputerowego oraz elektryka. Przedsiębiorcy otrzymują narzędzia, które ułatwiają im start w przestrzeni internetowej.

    - Reklama -

    Oferta jest skierowana do małych i średnich firm, szczególnie tych na początku swojej działalności. 

    MSP w pakiecie  otrzymują domenę, stronę www oraz skrzynki pocztowe bez reklam dla 5 pracowników. Dla klientów, którzy zdecydują się na produkt TAURONA, usługi te dostępne będą przez rok za  1 zł netto (cena regularna to 99 zł brutto).

    – Sukces usług serwisowych, które mamy w ofercie od 2014 roku, wynika z dobrego dopasowania produktu do potrzeb rynku. Obecnie ponad 1,5 mln klientów spółki korzysta z ofert, które łączą nasze tradycyjne produkty z usługami – tłumaczy Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu ds. klienta i wsparcia korporacyjnego. – Tym razem proponujemy wygodne i użyteczne rozwiązanie dla sektora małych i średnich firm  – dodaje wiceprezes TAURONA.

    W ofercie „Prąd plus e-firma” TAURON zapewnia również usługę Serwisanta komputerowego dostępnego przez całą dobę. W ramach tej usługi klienci otrzymują pomoc elektryka oraz informatyka. Pierwszy z fachowców pomoże podczas awarii instalacji elektrycznej i to w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia.  Z kolei informatyk naprawi oprogramowanie oraz różnego rodzaju sprzęt komputerowy, w tym komputery stacjonarne, laptopy, tablety, drukarki sieciowe oraz biurowe urządzenia wielofunkcyjne. W ramach pakietu, każdy klient będzie mógł wykorzystać 3000 zł brutto na naprawy.

    Systematycznie sprawdzamy oczekiwania naszych klientów, dzięki temu elastycznie dopasowujemy się do ich potrzeb. Z badań wynika, że aż 95 proc. użytkowników tych usług jest z nich zadowolonych – podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu ds. klienta i wsparcia korporacyjnego w TAURON Polska Energia.

    ŹródłoTauron
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...