W dniu 24 maja br., ruszyła nowa kampania reklamowa Netii, promująca usługę Netia FOTONTM – szybki internet nawet do 100 Mb/s na bazie zmodernizowanych do standardu NGA łączy Grupy Netia. Również tym razem w spotach występuje Tomasz Kot, ale w zupełnie innej niż dotychczas kreacji. W pierwszym ze spotów najnowszej kampanii reklamowej Netii Tomasz Kot wciela się w postać chłopa pańszczyźnianego, który siedząc wraz z rodziną przed swoim krytym strzechą domem, niczym zahipnotyzowany, bez słowa wpatruje się w obracający się wiatrak pobliskiego młyna…
Nowy spot reklamowy promuje Netia FOTONTM, czyli bardzo szybki dostęp do internetu Grupy Netia (Netia, Internetia, Dialog) o prędkości pobierania nawet do 100 Mb/s, a wysyłania nawet do 50 Mb/s (w technologii VDSL – Szybki Internet Max 50, w technologiach: ETTH i FTTH – Szybki Internet Max 100) dla użytkowników domowych, a dla firm tyle, ile potrzebują.
Dzięki inwestycjom Grupy Netia w modernizację sieci do standardu nowej generacji – NGA (łącza VDSL, ETTH i FTTH), możliwe jest m.in. bardzo szybkie pobieranie i wysyłanie plików, niezależnie od tego ile osób w budynku lub otoczeniu korzysta w tym samym czasie z internetu (w przeciwieństwie do usług operatorów kablowych i technologii LTE).
Dzięki usłudze Netia FOTONTM użytkownicy mogą bez przeszkód korzystać z wielu urządzeń stacjonarnych i mobilnych w trybie online, bez obawy o przeciążone łącze internetowe. Mogą w tym samym czasie przeglądać strony internetowe, pobierać i wysyłać pliki (nawet o bardzo dużej pojemności), oglądać Telewizję OsobistąTM Netii w jakości HD, korzystać z gier multimedialnych online, słuchać muzyki z „chmury” czy radia internetowego, prowadzić wideo-rozmowę w jakości HD na smartfonie, czy też zdalnie sterować urządzeniami AGD, takimi jak pralka czy kuchenka. Wszystko na jednym łączu wi-fi o takiej samej prędkości dla wszystkich użytkowników.
W zasięgu zmodernizowanych sieci Grupy Netia znajduje się obecnie ponad milion lokali na terenie całej Polski. Trwają inwestycje w kolejne kilkaset tysięcy łączy NGA. Więcej informacji na temat usługi Netia FOTONTM znajduje się na stronie: http://www.netia.pl/foton
Kreacją i produkcją nowej kampanii reklamowej promującej Netia FOTONTM zajęły się agencja PZL oraz dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet). Kampania emitowana będzie w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.