Orange Polska wprowadza nowe wzory wiadomości e-mail, w których przesyła klientom faktury elektroniczne, a także inne dokumenty rozliczeniowe, takie jak e-billingi. W nowych e-mailach znajduje się specjalna „strefa bezpieczeństwa”, która pozwala sprawdzić jeszcze przed otwarciem załączników, czy wiadomość rzeczywiście pochodzi od Orange oraz czy podane w niej dane należą do odbiorcy.
Dodatkowe zabezpieczenia mają na celu ochronę klientów Orange Polska przed nasilonymi w ostatnim czasie działaniami cyber-przestępców, rozsyłających wiadomości z fałszywymi fakturami. Otwarcie takiej wiadomości może spowodować utratę wrażliwych danych (w tym haseł do systemów e-bankowości), zawirusowanie komputera, czy też przejęcie kontroli nad komputerem przez cyberprzestępców.
Strefa bezpieczeństwa w mailach od Orange Polska zawiera unikatowe dane klienta, dzięki czemu użytkownik zawsze otrzyma spersonalizowany e-mail i może jeszcze przed otwarciem załączników upewnić się, że przesłane dane są prawidłowe i faktycznie należą do niego. W przypadku usług mobilnych (dotyczy to także usług oferowanych pod marką nju mobile) w „strefie bezpieczeństwa” podany jest indywidualny numer konta klienta, a w przypadku usług stacjonarnych – ostatnie cyfry numeru ewidencyjnego oraz nazwa firmy, bądź imię i nazwisko klienta.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, czy otrzymany e-mail z e-fakturą pochodzi od Orange, zalecamy pobranie dokumentu bezpośrednio z konta na portalu www.orange.pl. Dostępne są tam również m.in. informacje o kwocie do zapłaty i szczegółowe rozliczenie zrealizowanych usług. Konto na portalu Orange można w kilka chwil założyć na stronie www.orange.pl/rejestracja.
Dodatkowe zabezpieczenia mają na celu ochronę klientów Orange Polska przed nasilonymi w ostatnim czasie działaniami cyberprzestępców, rozsyłających wiadomości z fałszywymi fakturami. Otwarcie takiej wiadomości może spowodować utratę wrażliwych danych (w tym haseł do systemów e-bankowości), zawirusowanie komputera, czy też przejęcie kontroli nad komputerem przez cyberprzestępców.
Strefa bezpieczeństwa w mailach od Orange Polska zawiera unikatowe dane klienta, dzięki czemu użytkownik zawsze otrzyma spersonalizowany e-mail i może jeszcze przed otwarciem załączników upewnić się, że przesłane dane są prawidłowe i faktycznie należą do niego. W przypadku usług mobilnych (dotyczy to także usług oferowanych pod marką nju mobile) w „strefie bezpieczeństwa” podany jest indywidualny numer konta klienta, a w przypadku usług stacjonarnych – ostatnie cyfry numeru ewidencyjnego oraz nazwa firmy, bądź imię i nazwisko klienta.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, czy otrzymany e-mail z e-fakturą pochodzi od Orange, zalecamy pobranie dokumentu bezpośrednio z konta na portalu www.orange.pl. Dostępne są tam również m.in. informacje o kwocie do zapłaty i szczegółowe rozliczenie zrealizowanych usług. Konto na portalu Orange można w kilka chwil założyć na stronie www.orange.pl/rejestracja.