Już wkrótce, mPay jako jedyna aplikacja do płatności przez komórkę w kraju, rozpoczniem oferowanie liczącej aż 2 tys. pozycji, gamy produktów cyfrowych. Wprowadzona zostanie też unikatowa usługa finansowa w postaci mVoucher mPay, która zapewni Wam dodatkowe korzyści. Kolejne nowości to uruchomienie sprzedaży biletów 200 polskich i zagranicznych przewoźników autokarowych oraz zupełnie odmieniony wygląd aplikacji.
2000 produktów cyfrowych
mPay zamierza intensywnie rozwijać się w segmencie treści i usług cyfrowych. Od lipca br., jako jedyna aplikacja do płatności mobilnych w Polsce, mPay będzie oferować ok. 2 tys. nowych produktów, takich jak kody do gier i serwisów streamingowych czy klucze aktywacyjne do systemów operacyjnych i oprogramowania użytkowego. Podobnie jak w przypadku wszystkich innych usług mPay, dostawa cyfrowego kontentu będzie odbywała się natychmiastowo, bezpośrednio po dokonaniu płatności. Szybkich i wygodnych zakupów można dokonywać zarówno w aplikacji mobilnej mPay, jak i za pośrednictwem internetowej platformy www.sklep.mpay.pl.
mVoucher mPay – dodatkowe bonusy w zasięgu ręki
Wprowadzony zostanie także mVoucher mPay – unikatowa nowa usługa finansowa, działającą na zasadzie bonów różnego przeznaczenia (multi-purpose vouchers, MPV). Dla użytkowników mPay oznacza to możliwość korzystania z ofert promocyjnych i otrzymywania bonusowych środków, które mogą zostać przeznaczone na usługi i produkty dostępne w ramach systemu. W pierwszej kolejności do aplikacji trafią mVouchery o wartości 50, 100 i 150 zł. Ich zakup zapewni dodatkowe korzyści wynikające z bieżących promocji. Z mVoucherów mPay będzie można korzystać w taki sam sposób, jak z innych metod płatności w mPay, czyli elektronicznej portmonetki i kart płatniczych.
Bilety 200 polskich i zagranicznych przewoźników autokarowych
Kolejna nowość to współpraca z Polonusem – jednym z największych przewoźników autokarowych w Polsce. mPay został w pełni zintegrowany z należącą do Polonusa platformą sprzedażową DworzecOnline.pl. Skupia ona bilety 200 przewoźników, których autokary docierają do kilku tysięcy miejscowości w kraju i za granicą. W mPay można od teraz kupować wszystkie dostępne w ramach platformy bilety, a same transakcje realizować z wielodniowym wyprzedzeniem lub tuż przed planowaną podrożą.
Nowa odsłona aplikacji – odmieniony wygląd oraz szybsze i bardziej intuicyjne płatności
mPay finalizuje też prace nad nową odsłoną aplikacji, która umożliwi szybsze i bardziej intuicyjne realizowanie transakcji. Całkowitej zmianie ulegnie wygląd interfejsu, co wpłynie na większą przejrzystość i łatwiejszy dostęp do najważniejszych funkcji systemu. Użytkownicy mPay będą mogli m.in. znacznie szybciej okazywać zakupione bilety do kontroli. Aby to zrobić, wystarczy wykonać prosty gest w postaci przesunięcia w lewą stronę ekranu startowego aplikacji. Nawigację ułatwią ponadto widoczne na każdym ekranie menu dolne i slider, na którym wyświetlane są informacje o ofertach specjalnych i wszystkich aktywnych transakcjach. Nowa wersja mPay będzie wdrażana etapami w ciągu najbliższych tygodni.