1 stycznia Agnieszka Rynkowska dołączy do Zarządu T‑Mobile Polska jako Dyrektor Pionu B2B. Agnieszka Rynkowska ma ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowym biznesie. Przez ostatnie 5 lat związana była z Microsoft Sp. z o.o., gdzie pełniła funkcję Dyrektora Marketingu & Operacji i Członka Zarządu spółki, a wcześniej – Dyrektora ds. Strategii Biznesowej. Była również zatrudniona w Philips Lighting S.A. jako Dyrektor Marketingu w rejonie Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie odpowiadała za
działalność na 17 rynkach. Wcześniej pracowała na różnych stanowiskach kierowniczych w Microsoft Sp. z o.o., Orange / PTK Centertel Sp. z o.o. i Ericsson Sp. z o.o.. Agnieszka Rynkowska posiada wykształcenie i doświadczenie zarówno w obszarze technologii, jak i zarządzania i marketingu. Ukończyła Politechnikę Warszawską, a także studia podyplomowe w WSZiM oraz The Chartered Institute of Marketing.
– Jestem bardzo zadowolony, widząc, że dołącza do nas tak doświadczony lider. Wieloletnie doświadczenie Agnieszki Rynkowskiej w zakresie technologii i marketingu sprawia, że idealnie pasuje ona do naszego zespołu. Jestem pewien, że z Agnieszką na czele Pion B2B może wnieść się na jeszcze wyższy poziom – powiedział Andreas Maierhofer, prezes zarządu T‑Mobile Polska.
Od 9 miesięcy działalnością segmentu biznesowego T‑Mobile kieruje Dyrektor Pionu B2B Piotr Markowski, który będzie pełnił tę rolę do 31 marca, jednocześnie wspierając Agnieszkę Rynkowską w ciągu pierwszych trzech miesięcy jej obecności w spółce. Po 1 kwietnia Piotr Markowski obejmie nowoutworzone stanowisko Transformation Officera, odpowiedzialnego za budowę doskonałości operacyjnej firmy oraz uproszczenie jej procesów, co w konsekwencji umożliwi stały wzrost satysfakcji klientów z usług i jakości obsługi. Transformation Officer będzie raportował bezpośrednio do Prezesa Zarządu T‑Mobile Polska.
– Piotr Markowski to niezwykle utalentowany i kompetentny menadżer, potrafiący sprostać nawet najbardziej wymagającym projektom. Po osiągnięciu znakomitych wyników jako szef marketingu B2C, prawie rok temu podjął się zadania usprawnienia działalności naszego Pionu Biznesowego i także tam udało mu się osiągnąć sukces. Teraz chcemy powierzyć Piotrowi nowe strategiczne wyzwanie – dodał Andreas Maierhofer.