Grupa WP wystartowała właśnie z multibrandowym serwisem e-commerce „WP radarOkazji”. To kolejne rozwiązanie Wirtualnej Polski służące sprzedaży w sieci. WP radarOkazji to serwis, który agreguje tysiące ofert od partnerów e-commerce w jednym miejscu. Wyróżnikiem WP radarOkazji jest personalizacja – serwis w sposób automatyczny dopasowuje wyświetlane sklepy i oferty produktowe do preferencji użytkownika.
Dodatkowym atutem są powiadomienia, które informują użytkowników o przecenie produktów, którymi się interesowali.
Wirtualna Polska funkcjonalności e-commerce rozwija od jesieni ubiegłego roku. W swojej ofercie posiada rozwiązania takie jak WP Content Driven Commerce, opierające się na natywnych treściach konsumenckich, służących m.in. budowaniu świadomości marki i pozyskiwaniu nowych klientów. Na stronie głównej i w serwisach Grupy działa również zakładka WP Okazje, której rozwinięciem jest serwis WP radarOkazji.
– Dzięki stworzeniu horyzontalnego serwisu e-commerce zyskujemy więcej możliwości prezentowania użytkownikom dopasowanych produktów. Większa przestrzeń dostępna w osobnym serwisie pozwoliła nam na wprowadzenie drzewa produktowego, filtrów czy sortowania. Użytkownikom daje to możliwość zebrania większej ilości informacji o produkcie i podjęcie lepszej decyzji zakupowej. W kolejnym etapie rozwoju WP radarOkazji przewidujemy także rozszerzenie naszej oferty reklamowej – mówi Piotr Rytel, szef działu e-commerce w WP.
Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Według badania Gemius/PBI w marcu 2018 r. z jej produktów internetowych korzystało już 21 mln realnych użytkowników. Strategią WP jest osiągnięcie 65% zysku EBITDA pochodzącego z rynku e-commerce w ciągu najbliższych trzech lat.