Samsung U800 to najnowszy przedstawiciel serii Ultra Edition III, zapoczątkowanej przez model Soul. Płaska, metalizowana obudowa, ozdobiona delikatną fakturą przypominającą linię włosów, wyraźnie nawiązuje do charakterystycznego „futurystycznego” stylu, jednak tym razem „duch doskonałości” przybiera klasyczny jednobryłowy kształt.
– Wprowadzając do sprzedaży model U800 wzmacniamy pozycję firmy Samsung jako lidera w opracowywaniu stylowych i funkcjonalnych telefonów komórkowych wyposażonych w różnorodny typ obudowy – nie tylko rozsuwanych, ale również klasycznych – wyjaśnia Geesung Choi, prezes Telecom Business firmy Samsung.
Lekki (zaledwie 90g) i mierzący zaledwie 9,9mm grubości model U800 jest urządzeniem niewielkim, wygodnie leżącym w dłoni. Połączenie kompaktowych wymiarów z prostym, wręcz surowym designem pozwoliło na stworzenie telefonu, którego wygląd budzi skojarzenia z prędkością i nowoczesnymi technologiami. Wrażenie to znajduje swoje odzwierciedlenie w funkcjach telefonu: prędkość przesyłu danych gwarantuje standard HSDPA, a wbudowany aparat o rozdzielczości 3 megapikseli z diodą Power LED, odtwarzacz MP3 czy radio FM z RDS’em sprawiają, że użytkownik może cieszyć się rozrywką wysokiej jakości bez względu na czas i miejsce. Możliwość utworzenia własnych motywów tła to dodatkowa zabawa dla osób, które lubią, gdy ich telefon zmienia „skórę”.
Samsung U800 sprawdzi się również jako doskonałe narzędzie pracy. Przeglądarka plików biurowych, przeglądarka internetowa korzystająca z pełnej prędkości połączenia internetowego oraz Bluetooth v2.0 EDR zapewnią wszechstronną wygodę i nieprzerwaną łączność. Dodatkowa, przednia kamera pozwala na prowadzenie wideorozmów, a wewnętrzna pamięć o pojemności 1 GB przyda się na zapisanie filmów wideo (w formacie MPEG4 lub H.263), które można następnie edytować.
Samsung U800 to doskonałe urządzenie dla osób, które lubią cieszyć się bogactwem funkcji przy zachowaniu prostoty obsługi.
Samsung U800 dostępny jest w sprzedaży w SUGEROWANEJ przez producenta cenie detalicznej: 799zł. Wprowadzeniu telefonu będzie towarzyszyć kampania reklamowa.