Na całym świecie, każdego dnia setki tysięcy fanów spędzają czas w lokalach i na stadionach dopingując swoje ukochane drużyny, reprezentacje lub na koncertach i innych wydarzeniach. Oczekiwania są wysokie – nie tylko jeśli chodzi o kondycję drużyn czy artystów. Widzowie oczekują także możliwości podzielenia się doświadczeniami i wzbogacenia ich za pomocą urządzeń mobilnych.
W erze cyfrowej i mobilnej konsumpcji mediów, użytkownicy spodziewają się, że urządzenia poszerzą ich doświadczenia i pozwolą na dokładne śledzenie akcji, pozostanie w kontakcie i dzielenie się przeżyciami w formie filmów i zdjęć. Ludzie chcą, by ich aplikacje działały wszędzie – w metrze, w kawiarniach i restauracjach, w hotelu, a nawet na stadionie. Oczekują, że aplikacje sięgną wszędzie.
Zrealizowanie tego marzenia swoich klientów jest ogromną szansą dla operatorów, ponieważ pokazuje jak wysokiej jakości jest sieć, a także wzmacnia pozytywne odbieranie marki poprzez tworzenie nieoczekiwanych doświadczeń dla użytkowników. Wysoka wydajność sieci jest ważna nie tylko dla operatorów, lecz dla wszystkich osób zaangażowanych w wydarzenie. Aby sprostać tym wyzwaniom, uruchamiamy wyposażone w łączność stadiony i pomagamy operatorom podczas największych wydarzeń sportowych na całym świecie. Częścią tych działań jest nasza najnowsza współpraca z londyńskim klubem piłkarskim Chelsea.
Zapewnienie działania aplikacji w takich warunkach to wyzwanie, ponieważ sieci muszą poradzić sobie z ogromnymi tłumami w ciasnych miejscach, gdzie obsługują wielkie ilości danych. Poza głębokim zrozumieniem czego aplikacje wymagają od sieci oraz jak zachowują się użytkownicy podczas takich wydarzeń, przepis na sukces to także dokładne przygotowania, planowanie, projektowanie i implementacje, a także możliwość szybkiego reagowania na nieoczekiwane zmiany w zapotrzebowaniu, czy nawet na problemy, poprzez optymalizację i zarządzanie awariami.