wtorek, 26 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Obniżki cen oraz nowe telefony w Play

    Zobacz również

    Operator komórkowy PLAY ponownie zdecydował się obniżyć ceny telefonów multimedialnych oraz wprowadzić do oferty nowy model Nokia E51 a w ofercie Play dla Firm Nokia E90. Te eleganckie modele charakteryzują się m.in wieloma funkcjami multimedialnymi oraz dużą pamięcią.

    - Reklama -

    Kolejną propozycją w ofercie Play jest klasyczny płaski telefon Nokia E51. Właścicielem Nokii E51 można zostać już od 1zł podpisując umowę na 24 miesiące i decydując się na abonament Play dla Firm 300. Telefon jest dostępny w ofercie Play Abonament 150 za 99zł oraz w ofercie Play Mix.

    W propozycji biznesowej Play dla Firm pojawiły się telefony Nokia E90 Communicator, który umożliwia rozmowy na wszystkich kontynentach dzięki obsłudze czterech zakresów łączności GSM oraz filmowa Motorola Z8 już od 39zł w Play dla Firm 300.

    Obniżce uległa cena tego funkcjonalnego modelu Motorola Z8 przy PLAY Abonamencie 150, który dostępny jest teraz w atrakcyjnej cenie 99zł. Dodatkowo będzie można go nabyć we wszystkich punktach sprzedaży sieci Play, a nie jak do tej pory wyłącznie w sklepach Empik.

    Fani nowoczesnego telefonu Sony Ericsson W880i będą mogli stać się jego właścicielem już za 1zł decydując się na Play Abonament 150, zawierając umowę na 24 miesiące.

    Wszystkie powyższe telefony, jak zawsze w PLAY umożliwiają szybki dostęp do Internetu, przesyłanie danych i robienie zdjęć wysokiej jakości.

    Z propozycji mogą skorzystać klienci zawierający umowę z siecią PLAY w terminie od 23 listopada do końca tego roku. Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów zestawów objętych promocyjnymi warunkami.

    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Badanie EY: Rosnące koszty życia sprawiają, że chętniej korzystamy z przedświątecznych wyprzedaży

    69% konsumentów na świecie korzysta z wyprzedaży na Black Friday 64% kwestionuje rzeczywistą wartość promocji 45% martwi się, czy będzie w...