Samsung Electronics Polska otrzymał, przyznawany przez konsumentów, tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2016, w IX edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Decyzją Klientów, Autoryzowana sieć serwisowa oraz wsparcie infolinii zostały wyróżnione w kategorii „Obsługa posprzedażowa AGD i RTV” przez co firma znalazła się w grupie przedsiębiorstw cieszących się najlepszą opinią wśród zadowolonych konsumentów.
Samsung znalazł się w elitarnym gronie najprzyjaźniejszych firm, które nie tylko są liderami w swojej branży, ale przede wszystkim odpowiadają na potrzeby rynku i klientów oraz cieszą się ich rekomendacją. Firma stale dba o podnoszenie jakości obsługi, wzrost zadowolenia nabywców i budowanie ich lojalności poprzez optymalizację działań w obszarze obsługi klienta oraz zarządzania doświadczeniami klientów.
– Opinie klientów, nie tylko te dotyczące oferowanych przez nas produktów, ale przede wszystkim jakości obsługi, są dla nas niezwykle istotne. Jest nam bardzo miło, że konsumenci w Polsce po raz trzeci z rzędu docenili jakości oferowanego przez nas wsparcia. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze działania, zarówno w przypadku sprzedaży, jak również obsługi posprzedażowej, zawsze odpowiadały najwyższym standardom i wpływały na satysfakcję klientów – powiedział Jarosław Orski, Dyrektor Serwisu w Samsung Electronics Polska.
To co wyróżnia obsługę serwisową w Samsung, to przede wszystkim:
- 20 lat doświadczeń – z wieloma serwisami współpracujemy od początku obecności firmy na polskim rynku;
- dedykowani technicy dla sprzętu RTV i AGD;
- zdalna pomoc dla urządzeń mobilnych (dzięki aplikacji Smart Tutor) i Telewizorów przez konsultantów infolinii;
- naprawy błyskawiczne (do 1h) urządzeń mobilnych w wybranych punktach – sieć ciągle rozszerzana;
- produkty zastępcze na czas naprawy – sprzęt RTV i urządzenia mobilne;
- naprawy domowe telewizorów i sprzętu AGD następnego dnia roboczego po zgłoszeniu lub w terminie wybranym przez klienta w Warszawie, a wkrótce także w Krakowie i Katowicach;
- wsparcie dla niesłyszących przez MIGAM;
- stałe doskonalenie jakości obsługi infolinii poprzez systemy certyfikujące takie jak CCC EN-15838.
Gwiazda Jakości Obsługi to wyjątkowa nagroda przyznawana wybranym firmom na podstawie ocen konsumentów i ich pozytywnych rekomendacji. Konsumenci oddają swoje głosy na poszczególne organizacje poprzez ogólnodostępny portal oraz aplikację mobilną. Następnie prowadzone jest badanie ankietowe, w którym oprócz oceny jakości obsługi, weryfikowana jest również skłonność do rekomendacji. Wyróżnienie jest rozpoznawalne i cenione na rynku, a firmy które go otrzymują, są postrzegane jako organizacje o najwyższym poziomie dbałości o obsługę klientów. Polski Program Jakość Obsługi monitoruje opinie konsumentów przez 365 dni w roku, dzięki czemu każdy nabywca może w każdej chwili decydować o przyznawanych wyróżnieniach w poszczególnych branżach i kategoriach, a także mieć wpływ na poprawę jakości obsługi w Polsce. Badanie prowadzone jest od 2008 roku.
Wyróżnienie zostało wręczone podczas uroczystej Gali Programu Jakości Obsługi, połączonej z obchodami Światowego Dnia Konsumenta, która odbyła się 15 marca 2016 roku w Warszawie.